bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۹۲۵۲

واکنش آیةالله مصباح به اظهارات اخیر روحانی

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
آیت الله مصباح یزدی در پاسخ به اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر بی سواد خواندن منتقدان توافقنامه ژنو، گفت: علما، بزرگان و خانواده‌های شهدا شما را نصیحت می کنند که فریب آمریکا را نخورید، عزت ملت را نفروشید و خون شهیدان را به باد ندهید.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امشب در حسینیه امام خمینی(ره) قم، در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور که منتقدان توافقنامه ژنو را افراد بی سوادی خوانده بود به آیه «نَصَحْتُ لَکُمْ وَلَکِن لاَّ تُحِبُّونَ النَّاصِحِینَ» اشاره کرد و اظهار داشت: اینها می گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند، طاقت یک جمله را ندارند.

وی افزود: علما و بزرگان که وارث انبیاء هستند، خانواده‌های شهدا شما را نصیحت می کنند که فریب آمریکا را نخورید، دنبال راحتی خیالی نروید؛ این رفاهی که به شما وعده می دهند دروغ است و به آن نخواهید رسید؛ اگر هم برسید به چه قیمتی؟ عزت مردم را می فروشید، خون‌های هزاران شهید را که در طول این سه دهه ریخته شده به باد می دهید تا این که چند روزی چند دلاری که از پول‌های خودتان است را به شما بازگردانند؛ زهی خیال باطل!

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ارزش‌های خدا یادتان نرود؛ ملت ما و امام(ره) برای چه انقلاب کردند؟ برای چه این همه کشته دادند؟ برای این که نان‌شان ارزان شود؟ آن مادری که با دست خود چند فرزندش را کفن پوشاند و به جبهه فرستاد و پس از شهادت شان اشک هم نریخت، برای شکم این کارها را کرد؟!

آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: چرا داریم ارزش‌ها را فراموش می کنیم؟ بدتر از همه کارهایی که می شود این است که اینها را به پای امام(ره) و مقام معظم رهبری می گذارند و می گویند این پیروی از امام(ره) و رهبری است.

وی با اشاره به آیه«أَصَلاتُکَ تَأْمُرُکَ أَنْ نَتْرُکَ ما یَعْبُدُ آباؤُنا أَوْ أَنْ نَفْعَلَ فِی أَمْوالِنا ما نَشاء» گفت: پیامبر خدا گفت کم فروشی نکنید در پاسخ گفتند این فضولی‌ها به شما نیامده، شما برو نمازت را بخوان چه کار با این کارها داری؟ امروز به روحانیت می گویند تو که تخصص نداری در مسائل اقتصادی و سیاسی چرا حرف می زنی؟ برو دنبال درس حوزه.

رییس مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: مسلم است وقتی عدل و انصاف در جامعه رعایت نشود، هرکس به دیگری نگاه کرده و جنس خود را گران کند و این مسأله باب شود گرانی و تورم ایجاد می کند و دودش به چشم مردم ضعیف و کسانی که حقوق ثابت دارند می رود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در طول تاریخ همواره روحانیون را به بی سوادی، کم فهمی و کج فهمی متهم می کردند، افزود: شاه هم می گفت این آخوندها یک دم کنی روی سرشان گذاشته‌اند و نمی فهمند سیاست یعنی چه و ما چه دنیایی داریم.

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اهمیت جهاد اقتصادی، گفت: این نوعی جنگ نرم به حساب می آید که خطرش بیش از جنگ سخت است؛ نمونه آن را در زمان پیامبر(ص) نیز داریم که مشرکین مسلمانان را در تحریم اقتصادی قرار دادند؛ پس از آن اهانت‌هایی که به پیامبر(ص) روا داشتند کار به جایی رسید که نمی گذاشتند کسی به مسلمانان غذا و دیگر امکانات لازم برای را زندگی بدهد؛ در شعب ابی طالب مسلمانان در شرایط بسیار سختی بودند.

وی ادامه داد: این امتحان بسیار بزرگ و یکی از سنت‌های الهی است؛ خداوند کسانی را که می خواهد رشد و ترقی دهد این چنین امتحان می کند؛ قرآن می فرماید«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا إِلى‏ أُمَمٍ مِنْ قَبْلِکَ فَأَخَذْناهُمْ بِالْبَأْساءِ وَ الضَّرَّاءِ لَعَلَّهُمْ یَتَضَرَّعُونَ» ما هیچ پیامبری را نفرستادیم مگر اهل آن  قوم را به سختی و گرفتاری مانند خشکسالی، بیماری و بلاهای دیگر مبتلا کردیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در توضیح«لَعَلَّهُمْ یَتَضَرَّعُونَ» گفت: این بلاها کمک می کند مردم گریه و زاری کنند و به طرف خدا بروند؛ در جای دیگر خداوند می فرماید«فَلَوْلا إِذْ جَاءَهُمْ بَأْسُنَا تَضَرَّعُوا وَلَکِنْ قَسَتْ قُلُوبُهُمْ» چرا با این که ما زمینه را فراهم کردیم به در خانه ما نیامدند؟ برای این که اینها مبتلا به قساوت قلب هستند.

رییس مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که امتحانات الهی همیشگی است، ابراز داشت: یک روز جهاد نظامی، روز دیگر جهاد اقتصادی، هر روز یک شکل از فتنه‌ها و بلاها پیش می آید؛ آنهایی که دلشان قساوت ندارد تحت تأثیر این عوامل قرار می گیرند، توبه می کنند و به نصیحت انبیاء گوش می دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنهایی که قسی‌القلب هستند می گویند شما را چه کار به این کارها؟ شما را چه به اقتصاد و سیاست؟ بی سوادها.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
بنده به عنوان یک جانبازاز آقای مصباح یزدی می پرسم که چرا در8 سال دولت سابق که فرصتهای بی نظیرکشوررا به تهدیدهای امروزتبدیل کردند،شما سکوت یاحمایت کردید،اماحالاکه دولت درصدد رفع محرومیتهای بین المللی وداخلیست شمایادخانواده شهدا افتادید؟!!
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
حق با روحانی است و مردم هم طرف روحانی هستند.ملت ایران به روحانی رای دادند که رییس جمهور باشد نه آقای مصباح و نه شخص دیگر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
با عرض سلام خدمت ایشان
بنده حقیر یه سوال دارم!
چه کسی نمایندگی علما، بزرگان و خانواده شهداء را به ایشان عطا نموده؟
این نمایندگی اکتسابی هست یا انتصابی؟
آنتی استبداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
فرارو (رسواگر فتنه) هرچی دوست داری بنویس سکوت بالاترین صداست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اقا دست گلتون هشت سال دیدیم با این اوضاعی که واسه مملکت درست کرد ...
فقط تا 16 سال باید حرفای ایشونو جمع و جور کرد ...
والا دیگه چی باید میشد؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳۷۹
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
فرارو جان.میدونم نظرات منو منتشر نمی کنی.پس سکوت میکنم
ایران آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام و درود بر آیت الله مصباح.
اینها هر جا منطقی برای جواب ندارند شروع میکنند به اهانت و یا پاک کردن صورت مسئله.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام و رحمت الهی بر این فیلسوف بزرگ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آفرین دوست ناشناس
من و بسیاری دیگر هم مثل شما ترجیح میدهیم سکوت کنیم یا به عبارتی خاموش بمانیم
حامی جبهه پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
همانطور که احمدی نژاد با دعوت به مناظره راه را برای تهمت و افترا به خود بست .دستگاه قضایی باید با اعلام جرم علیه روحانی راه را برای توهین به مردم ببندد.
اگر امروز جلوی بی سواد خواندن مردم را نگیریم فردا معلوم نیست چه توهین دیگری بخواهند بکنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
فرارو نه تنها کامنت های غیر مودبانه و امثال اون را پخش نمیکنه هر جا که به ضرر خودش و اصلاح طلب ها باشه رو هم پخش نمیکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حامی جبهه پایداری رییس جمهور کی و کجا گفت مردم بیسوادند؟/؟؟ مگر عده معدود خود را به مردم ترجمه کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای روحانی نگفت بیسواد , گفت کم سواد . منظورشون آقایونی بود که n.p.t را m.p.t مینوشتن. ضمنا" اون زمان که اکثریت مردم را خس و خاشاک نامیدند چرا آقایان معترش صدایشان در نیامد؟؟؟
مامردم هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام وخسته نباشید
قصد گفتن نداشتم اما حالا...
تمام خانواده ام یا نظامی هستند ویا حداقل 2سال در جبه ها بوده اند
اما چنین نظری نداریم و اتفاقا معتقدیم ادامه ی دشمنی با دنیا به ضرر منافع ملی بود و از دکتر روحانی تشکر می کنیم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
با سلام شکی در تقوای آقای مصباح نیست اما آنچه مردم ما را بیچاره کرده طرز تفکر غلط است و لو آقای مصباح باشد بد فهمی فقط برای کم سواد نیست خیلی با سواد ها کج فهمی دارند حتی از مفاهیم دینی و اجتماعی بعضی از شاگردان ایشان برای طرز تفکر غلط ایشان از ایشان جدا شدن و فهمیدن که چقدر ایشان به بی راهه میرود و شما یک آمار از شاگردان بسیار نزدیک ایشان بگیرید الان چطور فکر می کنند خداوند ما را به درست فکر کردن موفق کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ایشان باید رهبر جهان اسلام بشوند انشاالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح شماخودتون را عالم وعاقل ومتدین می دونین .
آقای روحانی کجا گفت بی سواد؟
معلومه این حرف در پستوهای تاریک و نمور پایداری روش کار شده که همه شون با هم دارن داد می زنند
حامی حامی پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ما به حمایت از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه درخواست میکنیم که به عنوان طرف ایرانی در مذاکرات ژنو ازاین به بعد به جای NPT از واژۀ MPT استفاده کنند. وگرنه این امر را توهین به خود تلقی میکنیم.
arash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حتما منظور ایشان از علما و بزرگان، خودشان و جبهه پایداری و حسین شریعتمداری میباشد؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح! طبق گفته ی خودتون توی سال 88 اطاعت از رئیس جمهور واجبه چون حکمش رو از ولی فقیه میگیره! پس لطفا سکوت کنید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
چیزی نداری بگی. توهین رییس جمهور توجیه شدنی نیست
8رودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دقیقا درست میگویند.از زمان بعثت رسول اکرم 1400 سال گذشته و خداوند رسولی مبعوث نکرده است که مردمش سختی بکشند.مسلمان با هوشی که دارد نباید بعد از این همه تعالیم انبیائ و امامان و ولی فقیه زمان سختی و گرسنگی بکشد.این چه منطقی است که دارید؟ایجاد رابطه با خلق خدا عین عبادت است و انسانهای امریکایی و اروپایی هم انسان هستند و داای دین و کتاب هستند و دولت انها منتخب همان مردم است مثل دولت ما.پس دلیلی ندارد انها را شیطان بنامیم و خودمان را انسان.ایجاد رابطه برای رفع فقر و ظلم عین دینداری و انسانیت است ولی شما دین را فقط به نفع خود تفسیر می کنید.ایا شما در مورد انرژی هسته ای سواد داری؟آیا می دانی کیک زرد چیست؟آری بنده و شما نسبت به این علم بی سوادیم ولی در علوم دینی استاد.پس ایشان درست فرموده اند نباید ناراحت بشوید.اگر یک فیزیک دان در مورد احکام دین نظر بدهد شما ایشان را بی سواد نمی نامید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
هرکس باید در رابطه با تخصصش حرف بزند. آقای مصباح فراموش کرده اند که الان حکومت اسلامی است و تمامی تصمیمات بر مبنای نظر ولی فقیه است . و اینکه ولی فقیه تشخیص میدهند که متخصصان سیاست و امور خارجه مسایل را بررسی کنند. شاید آقای مصباح خود را بالا تر میبند. دیدیم که پشتیبانی ایشان از رییس جمهور قبلی چه بر سر فرهنگ ، اقتصاد آورده. ایشان لطفا به تخصص خودشان بپردازند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
نظرت درباره دره توریستی چیه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
جمع بی ادب ها جمعه ، وقتی دولت بی ادب بیاد سرکار انتظار از این بیشتر از هوادارنش نمی رود ...
شاهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
جناب حامی جبهه به اصطلاح پایداری: مگه هشت سال گذشته با اون همه توهین و افتراهای رکیک علیه کسی اعلام جرم شد که حالا به خاطر واکنش روحانی به هجمه های ناجوانمردانه و نه انتقاد بخوان علیه رییس جمهور مملکت اعلام جرم کنن
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
سکوت کن چون دربرابر حرف حساب آقا جوابی نداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
خدواند عالمان واقعی دین را حفظ کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
زنده باد استاد مصباح یزدی. ما هم میدونیم معمولا این قشر نظرات ما منتشر نمی شود واسه همین خیلی وقتا اصلا قسمت نظرها نگاهی هم نمیکنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح دیگه امام زمان عج نمیاد خوابتون تا احمدی نژاد رو تایید کنه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
آقای مصباح چرا ازطرف خانواده شهدا ورزمندگان حرف می زنه؟
ایشون کجا همسنگر ما بودن که امروز مدعی ما شدند؟
بنده به عنوان رزمنده و خانواده شهید هیچ اعتقادی حتی سرسوزنی به مواضع سیاسی شما ندارم
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
زنده باد ناشناس 13،7
جوان بيكاراميدوار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اين همه سختي به جان ملت به چه قيمتي بله شكم سير چه خبر از گرسنه دارد ؟؟؟آقاي مصباح شما سختي بكشيد و به خدا نزديكتر شيد بگذاريد ما كافران دوروز دنيا رو زندماني كنيم!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اگر راست می گویید که جای تردید دارد

چرا از مناظره فرار می کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اینها از پیشنهاد مناظره احمدی نژاد ترسیدند. چه برسه به خود مناظره. ببین دیگه جرات نمیکنند به دروغ انتقاد کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مطمئن باش ما به روحانی اجازه مناظره با دروغگویان و خائنان را نخوایم داد.
کسی که ادعای مناظره دارد 8 سال حرف زد که عمده آن دروغ، تهمت و ناسزا بود.

محمود باید با کسی که هم سطح خودش است مناظره کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
قابل توجه دو ناشناس
کسی که از مناظره می ترسه همون ...نژاده که در سال 88 دعوت به مناظره روحانی رو بی پاسخ گذاشت. ضمن اطلاعتون کسی که دروغش بر همه عالم و آدم رسوا شده ارزش وقت گذاشتن نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
این صحبت ها که منناظره نمیکنند و میترسند و... منحرف کردن افکار و در واقع مغلطه هست.
به عمل کار برآید برادر سخن گفتن رو که همه بلدن، هر چند که بعضیا جرات سخن راست گفتن رو هم ندارند....
کیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
راستی تاریخ محاکمه احمدی نژاد افتاد کی؟
رضا
CANADA
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح شما که در رد یا قبول افراد به عالم غیب و خوابهای امام زمانی دسترسی دارید.لطفا با نقل آخرین خواب برای این دولت راهگشائی فرموده و تکلیف همه را روشن فرمائید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت آیت ا... در انتخابات گذشته میزان مقبولیت شما معلوم شد بس کنید/
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب ناشناس گفتند اگر احمدی نژاد دروغ نمیگوید بیاد جلو ولی احمدی نژاد جرئت نکرد بدون سلاح « خرافات، تقلب و دروغ» در مناظره شرکت کند.
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جرات دارید کاندیداهای اصلاح طلبان رو تایید صلاحیت کنید تا یکبار دیگه توانتخابات جواب شما رو بدییم .درود برخاتمی .سلام برروحانی.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
نکنه شما بخاطرگرسنگی واینکه پوست شکمت به کمرت چسبیده داری تواینترنت میچرخی.اگه بجای قحطی زدگان آفریقابودید مردم رازنده زنده میخوردید.همین دوروزدنیابااین همه سختی ولیاقت آدمای شکم پرستی است که دست گدایی شان به طرف امریکا درازشده تابلکم این حیوان نجاست خوارفضولاتی براتان بندازه پایین وشماارتزاق کنید.شماکجاوامام حسین کجااصلا شمالیاقت نام شیعه راندارید
شاهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
مگه احمدی نزاد طی هشت سال با درخواست حتی یک مناظره موافقت کرد که حالا با درخواستش موافقت کنن
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ان شاالله بعد محاکمه سران فتنه
Anti Devil
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
وقت گل نی.
اگر ادعا دارید رییستونو متقاعد کنید تا مناظره کنه.
روحانی جراتشو نداره با احمدی نژاد مناظره کنه.
اوباما با اون ادعاش جرات نکرد پیشنهاد مناظره احمدی نژاد رو قبول کنه.
رسواگر فتنه
UNITED STATES
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحانی با روحانیت چه مشکلی دارد ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحانیت دنبال اسلام است، روحانی دنبال هورا کشیدن طرفدارای خود است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحانی ؟ ایشان که هم خودش روحانی هستند و هم فامیلی ایشان روحانیه . چی داری میگی واسه خودت ؟
مبین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحانی با روحانیت مشگل نداره ب افرادی که خودشون رو نخود هر آش میکنن و در همه زمینه ها اظهار نظر مخرب می کنند مشگل دارن بیسواد گفتن اقای روحانی به کسانی بود که علم چیزی رو ندارن و در زمینه خود رو متخصص میدونن حالا چرا به بعضی ها برخورده خود دانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بنده خدا کشور رو داده چند تا پیرمرد فکر کرده میتونه کشور رو مدیریت کنه
نتیجش هم همینه که توزیع سبد کالا بر اساس روش های سال 60 انجام میشه. توی مذاکرات هم مثل دوره خاتمی عمل میشه و بعد ما روز به روز تحقیرتر میشیم. بعد خانم شرمن با پررویی تمام میگه حقوق بشر و موشک های بالستیک رو فراموش نکردیم
آمریکایی گرگند. دولت روحانی این رو نمیفهمه علما هم بر اساس تجریه میگن اینا گرگند بعد دولت روحانی گوش نمیده دعواشون میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
هیچ مشکلی
اونی که مشکل داشت رفت
ضمنا همین دو روز پیش معاون اول با مراجع دیدار داشت و مسائل رو منتقل کرد چرا صدا و سیما صحبت مراجع رو پخش نکرد؟؟؟؟؟؟
اگر یک کلمه انتقاد میکردن تا حالا صد بار پخش میکردن ولی .... چی بگم
از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
کسی که فرق ان پی تی را با ام پی تی نمیدونه پس بیسواده
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحانیت از گروههایی هستند که پشتوانه دولت روحانی محسوب می شن.اطلاعاتتون در این زمینه کافی نیست
الله بنده سی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
با روحانیت مشکلی ندارد بلکه با نماینده ای مشکل دارد که npt را mpt می نویسد وبا دادستانی مشکل دارد که مدرکش!!!!دکترا است ولی ایمیل را ریمل می نویسدوبا نماینده ای مشکل دارد که مرگ بر آمریکا از دهانش نمی افتد ولی در کیفش گرین کارت آمریکا دارد وآن یکی نماینده هم به خاطر فرار از ماتم عاشورای حسینی ع برلین را بر تهران ترجیح داده وانگشت نگاری عزتمدارانه میشود.خدایا اینان چه قومی هستند؟بازهم بگم؟؟؟؟
شاهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اگه روحانیت فقط رسایی و بعضیا باشن فکر کنم همه باهاشون مشکل داشته باشن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
روحانی قبل از هر چیز خودش یک روحانی است پس نمیتواند مشکلی با روحانیت داشته باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
رئیس جمهور قبلی که انتخاب اقای مصباح و دوستانشون بود دیدیم چه گلی به سر مملکت زدند خاوری زنجانی مه افرید و هزاران سو استفاده دیگه در واقع هدیه اقای مصباح و یارانشون به ملت بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
تازه جدیداً 53 میلیارد دلار طبق گزارش مجلس معلوم نیست چه شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
پیشرفت کشور دردوره قبلی بی نظیر بود
اینکه قیمت ها در دو سال اخیر بالا رفت همان چیزی است که الان روحانی از آن می ترسد. احسنت به شجاعت احمدی نژاد
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من معنای پاسخ ناشناس دوم را نفهمیدم میشود برایم ترجمه کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خدمت ناشناس 11:56 :انگار تو باغ نیستی! کشور در بهترین حالت 20 سال باید تاوان کارهای دولت قبل رو بده.دولتی که بالاترین درامد بخصوص نفتی تاریخ ایران رو داشت!دولتی که بزرگترین اختلاسهای تاریخ ایران در ان روی داد.دولتی که رکورد تورم را نه در منطقه بلکه در جهان زد.دولتی که معمولا هرچه گفت برعکسش شد! حالا سالها طول میکشد تا تاوان ارتیست بازیهای دولت قبل را بپردازیم.والسلام
ناشناس دوم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقا محمد
شما خواب تشریف داری وگرنه واضحه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
هدیه دیگر آقای مصباح یزدی این بود که مردم کشور را به خودی و غیر خودی تقسیم کرد و به اکثریت مردم که از نظر ایشان غیر خودی بودند صدمه وارد کرد و تخم نفاق و تفرقه را در کشور پاشاند
فضول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
درسته پیشرفت چشمگیر در اختلاس، دروغگویی، تقویت پول بیکانه با کاهش ارزش پول ملی، فروختن فرودگاه قشم به یک دهم قیمت و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
محمد جان ناشناس دوم میخواد بگه من سرم را کردم زیر برف
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
کدوم پیشرفت ؟ منظورت پیشرفت در دزدی و اختلاس و سواستفاده و تحمیق مردم و تحقیر کشوره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
بی خیال!!!!!!!!!!!!!!
همه میدونن ریشه مفاسد از دولت هاشمی شروع شده. نمونه اش همین بابک زنجانی تو بانک مرکزی هاشمی سرباز امریه بانک بوده و از دلار فروشی شروع کرده تا الان شده سوپر میلیاردر!!!!!!
احمدی نژاد از نظر اقتصادی پاک پاکه. اطرافیانش شاید ولی عمرا به کارگزاران و اصلاحطلبان برسن!!!!!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ناشناس بی خیال!!!!!
فرضا که حرف شما درست باشه و احمدی نژاد پاکه پاک باشه(!) اما وقتی نتواند قدرت مدیریت کشور را داشته باشد که آن همه فساد اطرافیانش به مردم و کشور ضرر وارد نکند، نشان از بی لیاقتی ایشون داره.این که گناه و خطری به مراتب بالاتر از اونا داره.آقای بی خیال!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
وای حالا چه کار کنیم!!؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح مردم به کاندیداهای مورد نظر شما اقبال نشان ندادند پس از طرف مردم سخن نگویید!!! حدا اقل بگویید جناح ما نظرش اینست!!!
حامی جبهه پایداری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
درود بر آیت الله مصباح یزدی رهبری معنوی جبهه پایداری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
4 میلیون رای اینقدر آلاف اولوف نداره
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
درود بر منتخب مردم دکتر شیخ حسن روحانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
پایداری در مقابل رای مردم کمتر از گناه کبیره نیست. تا دیر نشده توبه کنید و از خدا طلب بخشش نمایید. ما هم برای شما دعا میکنیم.......
خداترس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقای مصباح تمام حرفهای قبلی خودت رامرورکن واز روز قیامت بترس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
درود بر منفیهات
خانواده شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
درود بر روحانی منتخب مردم و علی الخصوص خانواده شهدا...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
آقای مصباح! طبق گفته ی خودتون توی سال 88 اطاعت از رئیس جمهور واجبه چون حکمش رو از ولی فقیه میگیره! پس لطفا سکوت کنید!
دانشجوی خوزستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
درود بر فیلسوف بزرگ علامه مصباح ........بیسواد ها مگه روحانی و سریع القلم نگفتند بیسوادها حق نقد ندارند ؟
دانشجوی خوزستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ناشناس اول تو برو 7 درصد عارف رو بشمار...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
از منفی ها خجالت بکش و بیهوده نگو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
راستی از آقای احمدی نزادت چه خبر آقای مصباح؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح اگر مردم نمی خواهند بهشت بروند و رستگار بشوند کی را باید ببینند؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آیت الله مصباح از بزرگترین منتقدان اجمد نژاد بود
شما خوب تشریف داشتی برادر
دایی جان ناپلئون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بزرگترین؟!!!!
امیدوار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس 11:57 ظاهرا زمانی که آقای مصباح خواب یک اهوازی را برای رئیس جمهور شدن احمدی نژاد تعبیر و تفسیر می کرد شما در خواب بودید.
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اول احمدی را سوار ملت کردند بعدا فهمیدند و انتقاد کردند که خیلی دیر شده بود و مملکت فنا شده بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مصباح منتقد احمدی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس 11:57
آره انتقاد میکرد میگفت سحر شده !!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
منظورتون همان خواب امام زمانی است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
واسه همین گفتن اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداست؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس 11:57 درسته حافظه ملت ضعیفه ولی نه تا این حد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بهتر ایشان بره سراغ احمدی نزادش ....
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بزرگترین منتقد احمدی نژاد!!!!!
یادت رفته مصباح میگفت:

اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداست !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس 11:57 مطالعه کن:
«دیشب‌ یکی‌ از دوستان‌ ...‌ در حال‌ أحیاء پیش‌ از نیمۀ‌ شب‌ به‌ خواب‌ می‌رود. در خواب‌ به‌ او ندا می‌شود که‌ بلند شو برای‌ احمدی‌نژاد دعا کن‌، وجود مقدس‌ ولی‌عصر (عج) دارند برای‌ احمدی‌نژاد دعا می‌کنند. (گفتمان مصباح، رضا صنعتی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ص883)

«خدای‌ متعال‌ را شاکریم‌ که‌ زمینۀ‌ انتخاب‌ چنین‌ شخصیتی‌ ... مشحون‌ به‌ کرامات‌ و معجزات‌ بود ... عنایات‌ حضرت‌ ولی‌عصر(عج) یار ملت‌ ایران‌ بود که‌ به‌ چنین‌ موفقیتی‌ دست‌ یافت‌ و تلقی‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ نفخۀ‌ الهی‌ که‌ در این‌ زمان‌ در جامعۀ‌ ما دمیده‌ شده‌ و آثارش‌ در علاقۀ‌ بیشتر مردم‌ به‌ دین‌ و اندیشه‌های‌ اسلامی‌ ظهور یافته‌، مرتبه‌ای‌ از مراتب‌ چیزی‌ است‌ که‌ در زمان‌ پیامبر اسلام(ص) تحقق‌ پیدا کرد و ان‌شاءالله مرتبۀ‌ کاملش‌ در زمان‌ ظهور حضرت‌ ولی‌عصر (عج) تحقق‌ خواهد یافت‌». (همان، ص881)
دانشجوی خوزستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ناشناس : ۲۲:۰۱ -
می دونی نتیجه اون خواب چه شد ؟
این شد که پرده از موسوی و کروبی و خاتمی کنار رفت و همه آنها را شناختند ..الان فهمیدی ؟
تایید کن فرا
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خواسته اکثر مردم از دولت اینه که برای راحت زندگی کردن و خوشی مردم هر کاری بکنند
که به نظر خیلی ها هم همین طور بوده تاحالا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اتفاقا خواسته ما هم همینه
ولی کاری که روحانی داره میکنه اشتباهه
شش ماه دیگه می فهمید
شهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
هر کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس چرا انقلاب کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس 11:57
ما جهار سال پیش میگفتیم شما 3 سال دیگه میفهمید حال فهمیدید پس شش ماه دیگه رو لطفا پیش بینی نکنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اتفاقا راه روحانی صحیح با اینکه می دونم بنزین قرار گرون بشه و بازم تورومو تحمل کنیم که اونم هدیه احمدی نژاد و باند قدرتمندشه که هنوزم بیشتر از دولت قدرت داره نشه مثل دوره خاتمی که هر روز تو تلویزیون یکی ازین آدمای به قول رییس جمهور کم سوادشونو میووردن و می گفتن ما در مسیر اشتباهیم و دولت 9 و 10 رو به قدرت رسوندن و ما 8 سال وشاید هم بیشتر افسوس گذشته رو خوردیم قدر دولت رو بدونیم و ازش حمایت کنیم همین راه صحیحه
امیرحسین عرفانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
لطفا فقط از طرف خودتون صحبت کنید و خانواده شهدا و ایثارگران زبطی به شما ندارند
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
افراطیون ادب را رعایت کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
امیرحسین خان عرفانی
لطفا شما هم از طرف خودتون صحبت کنید
چون خانواده شهدا و ایثارگران هم ربطی به شما ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببینم آقای رئیس جمهور جرأت دارند در سلسله ملاقاتهاشان با خانواده شهدا به منزل احمدی روشن و شهریاری و علی محمدی و رضائی نژاد هم بروند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ما ادب را از شما یاد گرفتیم در ضمن خانواده شهدا به شما تازه پایداری شده ها ربطی ندارند خودشان زبان دارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خوب راست می گه من فرزند شهیدم و با نظرات جناب روحانی کاملا موافقم و وکیل و وصی هم نمیخوام.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دقیقاً مشکل اصلی و بزرگ کشور ما اینست که همه سیاسیون خودشان قیم مردم حساب می کنند و علیرغم خواسته اکثریت مردم حرف خودشان را بنام مردم میزنند!!! بدون آنکه مردم خود اجازه داشته باشند حرفشان را بزنند!!! البته مردم در انتخابات حرف خودشان را گفته اند ولی افرادی گویا این صدا را نشنیده و یا خود را به نشنیدن زده اند!!!!
mehdi
UNITED KINGDOM
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
راسو جان جواب های، هوی است ، مرسی‌ امیر حسین جان، جمله و حرفه خیلی‌ها رو زدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ادب رو رعایت کن
ادب مرد به از دولت اوست
خانواده شهدا که بنده هم افتخار آن را دارم جوانانشان را در محضر این علمای عزیز یزرگ کردند و اینگونه افتخار می کنند
شما چه طور؟ پای بی بی سی و VOA بزرگ شدی و اینطور شدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بی ادبی طرفداران روحانی از سواد خیلی خیلی زیادشونهههههههه!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بله.آقایان از ادب حرف زدند نمی دونم چرا یاد ادبیات جبهه پایداری وامثال کوچک زاده افتادم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
چقدر آستانه تحمل بعضیا بالاست! امیر حسین عرفانی چی گفته که برداشت بی ادبی از حرفش شده؟ کسانی که خس و خاشاک و بزغاه و گوساله و حرامزاده و ... ورد زبانشان است شاخکهای حساسشان در مقابل کوچترین حرفی که کوچکترین بی احترامی به همراه نداشته عکس العمل نشان می دهند! 
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ببخشید اون کسی که فرزند شهیده خیلی هم مودب حرف زده و شمایی که خودتو خونواده شهید معرفی کردی بی راه رفتی که اونو بزرگ شده بی بی سی و ماهواره می خونی
هرکسی که نظر متفاوت از شما ها داره بزرگ شده ماهواره نیست. ضمن اطلاعتون خودش فکر میکنه نه اینکه بزاره دیگران براش فکر کنن
م
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ما طرف حق هستیم آقا شما اگر شهید هم داده باشید با احترام به شهیدتون حق ندارید برای تمام ملت تصمیم بگیرید شما یک رای دارید و ما یک رای آقای مصباح هم یک رای تا کی میخواید از خون شهدا چماق بسازید رو سر ملت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
نماینده محترم خانواده ایثارگران حاج آقای مصباح
با سلام
بنده به عنوان رزمنده دفاع مقدس متاهل با مدرک دکتری در زمان دولت مورد حمایت جنابعالی بیکار شدم
مرحمت نموده دستور فرمایند ما چه خاکی به سرمون بریزیم
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من هم پدر 2 شهیدم و کاملا با حرفهای آقای مصباح موافقم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بقول رییس جمهور عده ای کم سوا خودشونو همه کاره مردم می دونن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
هیچکس حق مصادره شهدا رو نداره .
هیچکس..
کیمیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من که بی ادبی در گفتار ایشون ندیدم.آقای مصباح نماینده خانواده شهدا نیستند.هر کسی از طرف خودش صحبت کنه به صواب نزدیکتره
محمد حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
من هم برادر شهید هستم ولی دوست ندارم اقای مصباح برای من و خانواده من وکیل وصی بشن.من با دکتر روحانی موافقم. مثل خانواده شهیدان باکری و همت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
من هم خانواده شهیدم و از آقای مصباح شدیدن حمایت می کنم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خوب الحمدالله بااین فرمایشات تمام مشکلات حل شدشکرالله
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
باشه اونايي كه شما براشون خواب ميديد اين كار را با كشور كردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
همانطور که شما ما مردم را ناقص العقل خواندید آقای مصباح
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
دقیقا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب آیت الله دسته گل هشت ساله شما رو هم دیدیم !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من بیکارم جوابم را شما می دهی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقای مصباح درست میفرمایند ما برای نان و رفاه انقلاب نکرد یم بلکه ا نقلاب کردیم که اقای احمدی نژاد رییس جمهور ارزشی و منتخب ایشان سر کار باشند و به د نیا اعلان جنگ بدهند و در این جنگ ارزشی واعتقادی بسیجان اقتصادی مانند بابک زنجانی و مه افرید خسروی به عرصه بیایند و پدر امریکا و اروپا دا در اورند
پوریا
GERMANY
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حق با روحانیه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحاني مچكريم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دولت انتقاد پذير!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خوشم میاد میدونید انتقاد چیه !
اما اتفاقی که واسه زیبا کلا ومطهری افتاد هم ببین
انتقاد فقط حق شما نیست
بسیجی قدیمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح
هنوز اظهار نظرهایتان در مورد کاندیداهای ریاست جمهوری از خاطرمان نرفته است.
یک روز می گفتید روی این زمین و زیر این آسمان فقط فلانی را اصلح می شناسم و روز بعد میگفتید :نه ،این یکی هم خوب است.
هر کسی بحر کاری ساخته شده است.استعداد و بینش سیاسی را هم خداوند به بعضی عطا نموده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج آقا شما بهتر در عرض چند ساعت نظر ندید. یادتون رفته در انتخابات چطور وزیر بهداشت قبلی رو رها کردیدو به سمت دبیر شورای امنیت قبلی چرخش کردید. خیلی عجله نکنید شاید باز هم اشتباه کنید!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
وزیر بهداشت نه وزیر امور خارجه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من نمی دانم کسانی که در عرض یک روز از شخصی به شخص دیگر چرخش 390!!! درجه ای داشته باشند چطور میتوانند معادلات پیچیده دنیای امروز را تجزیه و تحلیل و خوب و بد را تشخیص دهند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
درود بر روحانی و اقتداری که در کلام و رفتار از خودش نشون میده.
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
فرارو اون کامنت مفصلم رو منتشر کن به حرف اینا گوش نده میگن چرا من نفر اولم تو وظیفه رسانه ایت رو انجام بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ما كه داريم سخنان رو ميخونيم 6 مه هست متولد شديم اونهايي هم كه پاي سخنان شما نشستند همينطور!!! تو دولت قبل فقط دلار نداشتيم رفاه اسايش عزت غيرت خون شهدا و .. همه چيز بود!!
شخصا تو صف مرغ تخم مرغ سيب زميني گوجه ميوه شب ايستاده ام كه ميگم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
انکه رئیس جمهور محترم در سخنانشان بین اساتید دانشگاه از انان خواستند مطالب خود را اشکارا بگویند نه با نامه ...حالا وقتش هست از چه میترسند این اساتید حالا باید به میدان بیایند تا یک تعداد اندک از افراد فکر که حق اظهار نظر در همه موارد و بهر صورت ممکن را دارند باید این افراد سر جای خود بنشبینند و ان چیزی که به انها ربط دارد صحبت کنند
فرزانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
با تمام احترامی که برای اقای مصباح دارم اما به گفته هاشون شدیدا نقد دارم و قبول ندارم
8 سال تفکر نزدیک به شما حاکم بود اما به روحانیت در سال های اخر دهن کجی شد شما چیزی نفرمودین
اقایون دولت هر حرکتی انجام می دهند با علما نشست می گذارند و به دیدارشان می ایند
در مورد جمله اقای روحانی ایشون گفتند که شما اهالی دانشگاه نقد کنید حرفتان را بزنید فقط عده ای کم سواد نیایند نقد کنندنه اینکه ایشان منتقدان را بی سواد بخوانند
بعد هم دولت اقای روحانی تا اکنون خط قرمزی را در مسائل سیاسی عبور نکرده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح شما کسی بودید که پیروی از احمدی نژاد را همانند پیروی از خداوند دانستید از پروردگار عالم می خواهم پاسخ این مقایسه را در این عالم به شما بدهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خدا پاسخ رو داد؛ هر روز هم میده ولی کو گوش شنوا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اين يه تهمت محضه ايشون هيچ موقع اين حرف رو نزده، ايشون يک عالم ربانيه که هدفش فقط حفظ و دفاع از اسلام و کشوره،جريان نفاق رو هم خوب مي شناسه ،به همين دليل خيلي ها ازش مي ترسن و ايشون رو در اين 15 سال ترور شخصيتي کرده اند. اگه از نزدیک حشر ونشر داشته باشي صفاي باطنشون رو درک ميکني.
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
"این بلاها کمک می کند مردم گریه و زاری کنند و به طرف خدا بروند"...!!!
ppp
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
هر دو نظر درسته يكي اينكه عزت مردم رو بهر قيمتي معاوضه يا نفروشيم دو اينكه فقر كه از يه در بياد ايمان از در ديگه ميره ايمان كه بره عزت هم ميره.بنابراين بايد اساسي فكر كرد و اون اينكه همه ي حزبها رو تو مشاوره راه داد واز اتحاد و همفكري همه ي اقشار كمك گرفت.
ناشناس
UNITED STATES
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
عزت یعنی چی ؟ اول عزت رو معنا کن بعد بگو نفروشیم از نظر من عزت یعنی تحریمی نباشه ما با دنیا رابطه عادی داشته باشیم و قوانین بین المللی را رعایت کنیم در کشور سرمایه گزاری صورت بگیره تا امثال قطر نتونند گاز ما رو تاراج کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سخنان الهی زدی آقای مصباح. نسل رفاه طلب امروز کور و کر و گنگ هستند آیات قرآن چه می فهمند؟ آنها ماهواره می فهمند رقاصی می فهمند مانند حیوان زندگی کردن را می فهمند انشاء الله اگر به تعدادی انقلابی داشته باشیم هرگز نخواهیم گذاشت انقلاب به نااهلاقن بیفتد
milad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
برادر ناشناس :
1- هر وقت در ايمان ، خودت رو برتر ديدي به ايمانت شك كن
2- شما كه اهل قرآن هستي بايد آياتي كه در مورد افترا و تهمت هست رو به ياد بياري
3- اگر مانند حيوان زندگي كردن دروغ نگفتن و حرص و طمع نداشتن باشه من افتخار ميكنم كه مثل حيوان زندگي كنم!
4- انقلاب زماني به دست نا اهلان ميفته كه ارزشهاي الهي و اساسي اون (استقلال ، آزادي و جمهوري اسلامي) تضعيف بشه. در اين مورد قضاوت با خود شماست.
برادر ايماني شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خیر جناب
ما هم قران را می فهمیم. نمازمان راهم ترک نکرده ایم. اما مثل شما هم همه را متهم نمی کنیم. خدا خودش قضاوت کند که حق با ماست یا با امثال شماکه فقط و فقط خودتان را مسلمان می دانید
ناشناس
UNITED STATES
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
فرارو نظرات توهین آمیز که مردم رو حیوان خطاب میکنن و در حیوان خطاب کردن مردم دست آویز کلام الهی قرآن می شوند رو چاپ نکن. این بی خردان، خود را در جایگاه مقدسات قرار داده و ایمان مردم را نشانه رفته اند تمام این ها بخاطر این است که مردم مدیریت این هارو قبول ندارند
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خوبه ما فقط گفتیم کم سواد
شما که ما رو کزدی کور و کر گنگ
قربونتتتتتتت
یکنفر از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس جان! اسلام دین رحمت است و امام هم هرگز کارتر را حیوان خطاب نکرد و همیشه میگفت آقای کارتر!
سهند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اگه منظورتون نا اهلان هست . هشت سال انقلاب رو تقدم نا الان کردید . خواهشاًسکوت اختیار کنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس هر کس را ر گور خودش قرار میدهند، تو نگران نباش.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
چرا اجازه میدهید پیغامی که به مردم حیوان می گویند درج شود.پس حالا که این رو چاپ کردید این پیغام من رو هم چاپ کنید "آقای محترم وعزیز مردم فهمشون از شما ها حتما بیشتره وپای صندوق رای جوابتون رو دادند اگر جرات دارید کاندیداهای اصلاح طلب رو تایید صلاحیت کنید تا دوباره مشت محکم تو انتخابات مجلس رو هم تجربه کنید .درود برخاتمی .سلام برروحانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ادب رو رعایت کنید افرزاطیون
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اقای عزیز چرا به دیگران توهین میکنی
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ای کاش کمی هم با گرسنه ها بودی تا بدونی بسیاری از ارزش ها با شکم خالی معنا نخواهد داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
گراني 8 سال گذشته تورم شديد و فساد هاي اقتصادي كه هر روز شاهد بوديم اينها را ببينيم و مردم گرسنه و محتاج آيا گراني بر زندگي مديران و مردم عادي اثر يكسان داشته ،مردم ديگر طاقت تحما اينهمه گراني و تورم را ندارد آيا ميدانيد كرايه يك خانه 50 متري در تهران و سايرشهر هاي بزرگ چقدر است بخدا اگر بدانيد
برادر شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من به عنوان خانواده شهید کاملا مخالف آقای مصباح هستم.شهیدان بدبختی و فقر رو برا مردم نمیخواستن.بهتره حاج آقا از خودشون مایه بذارن نه از شهیدان.خودشون معنی سختی رو تجربه کردن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من به عنوان عضو کوچیکی از خانواده شهدا به آقای مصباح عرض میکنم لطفآ از جانب خودتون صحبت کنید.خانواده شهدا عزت و اقتدار و راحتی مردم میخوان نه اینکه ببینن هم وطناشون به قرص نان محتاج ان.لطفآ بزارید دولت با روش تعامل با دنیا که سیاستشونه پیش برن.از جانب بقیه مایه نزارید خواهشن،شما که از وضعیت استانهای محروم خبر ندارید بزرگوار،و شکمتون حسابی سیر فرارو خواهشن منتشر کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
گراني 8 سال گذشته تورم شديد و فساد هاي اقتصادي كه هر روز شاهد بوديم اينها را ببينيم و مردم گرسنه و محتاج آيا گراني بر زندگي مديران و مردم عادي اثر يكسان داشته ،مردم ديگر طاقت تحما اينهمه گراني و تورم را ندارد آيا ميدانيد كرايه يك خانه 50 متري در تهران و سايرشهر هاي بزرگ چقدر است بخدا اگر بدانيد
مهم نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
کم کم دارد صحنه واقعی سیاست داغ و پر رونق و واقعی تر میشود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
منظور حضرت آیت الله از عزت همون عزتیه که محمود خان طی ۸ سال برای کشور و ملت زحمت کشیدند کسب کردند! شما به دل نگیرید دوستان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
همان عزتی که احمی نژاد با جیب پرپول میرفت کومور، جزایر فارو و ترینیدادو.... که برای ایران شریک تجاری پیدا کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
از خون شهدا هزینه نکنید من از خانواده شهدا هستم و صد در صد پشتیبان آقای روحانی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ممنون. ما هم عاشق خانواده های شهدایی هستیم که درد ملت را می فهمند و از این که از آن ها خرج می شودد بیزارند و آگاه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من هم از خانواده شهدا هستم و موافق فرمایشات آیت الله مصباح
مسلمان زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
شهید همت و رفتار رییس‌جمهوری قبلی با فرزندان آن شهید گویای این بود که خانواده‌ شهدا سخنگو و حامی نمیخواد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ناشناس14:33 دورغ که سرطان نیست هاله نور هم دورغ میگفت شماهم بگو.والا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
فقط حق داری از طرف حداکثر چهار میلیون حرف بزنی لطف کن کم مردم مردم بکن. خانم من برادر شهیده میفرمایند خانواده شهدا وکیل وصی نمی خوان هاله نور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خانم من برادر شهیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وا چه حرفا.
نازنین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بنده به عنوان فرزند شهید به آقای مصباح یادآوری میکنم که اینقدر از خانواده های شهدا مایه نگذارید درخواست ما آرامش در جامعه است نه جنگ با دنیا!! همه عمر در حسرت پدر بودم شما کجا بودید؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خانواده شهدا کسانی هستند که راه شهدا را بروند نه خانواده ای که خون شهدا را پایمال کنند بلکه آنها خائن هستند و از گجا معلوم تو راست می گویی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس توهین به خانواده شهدا نکن، راست میگه نازنین خانم، ایشان هزینه دادند حق هم دارند از طرف خودشان نظر بدهند نیازی هم به جبهه پایداری ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج اقاشماکه به رای مردم اعتقاد ندارید چکاربه عزت انان دارید؟مردم در24 خردادنشان دادند که به چه کسانی اعتماددارندوبه چه کسانی خیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
50/5%
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
مصباح یز..: مردم چه کاره اند که کسی را انتخاب کنند؟ مگر چنین حقی دارند؟!!!!!!!!!!!!!!!
راس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دقیقا مشخص است که مسائل هسته ای، سبد کالا و نقد ناپذیر نبودن آقای روحانی، اسم رمز مخالفان دولت است.
این منتقدنما ها و دانشمندنماها باید بدانند، معجزه شما را هم دیدیم! پس لجاجت را کنار بگذارید.
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حالا چرا همه به خودشون گرفتند؟!!!
سهند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
صحبت سواده!
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
چی بگم!
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خب مگه مجبوری کامنت بذاری داداش ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقای محترم از جلیلی چه خبر؟؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مملکتی داریم والا همه شدن صاحب نظر بابا بزارین دولت کارشو بکنه احمدی نژاد 100 سال ما رو عقب برگردوند الانم راست راست داره میگرده چرا کسیبه اون حرفی نمی زنه. رئیس جمهور ما اینقدر شجاع و عاقل هست که از مردم عذرخواهی کنه شما چی .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
این نیز بگذرد
روحانی فقط سکوتش را شکست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مگرخود شما هم به منتقدان یارانه ها درچند سال قبل حمله نمی کردید فراموشکار شده اید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
با سلام لازم است توجه کنیم که روش دولت تدبیر و امید همان روش آیت الله مصباح است. آیت الله مصباح از آقای احمدی نژاد حمایت کردند و فرمودند که تشخیص ما همین بوده و به تکلیف خود عمل کردیم خوب تشخیص دولت تدبیر و امید هم همین است و به تکلیف خود عمل می کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دقیقا بحث اینه که اینها به تکالیفشون عمل نمی کنند
تکلیف یه امر شخصی نیست که هر کسی بگوید من تکلیفم این است که اینطور رفتار کنم. تکالیف اجتماعی سبقه اجتماعیت داره و نقش اجتماع در تعیین تکلیف کم نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
شما به همه مسائل اینقدر حساس بودین همفکراتون مملکت رو به این وضع نمی انداختن
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آیت الله مصباح عزیز مگر اصلاحطلبان از عزت و غرور ملی چیزی حالیشون هست این ها دوست دارند نوکر بی جیره مواجب غرب باشیم دریغ از کمی عزت در میان این شکم پرستان
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
احسنت
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
درود بر ادبیات شما که عینا همانند همفکرانتان است. مردم ما چون مودب هستند، لذا به انسان مودب هم رای می دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
شما هم دوست داری نوکر بی جیره و مواجب کشورهای کمونیستی چون چین باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
نه اقای رسایی ودوستانشان عزت رادر انگشت نگاری میشناسند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اینکه شما پولدارید دلیل نمیشه بقیه رو نادیده بگیرید که زیر فشار له بشن!
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مفتخر به عزت از وی پی ان استفاده نکن که عزت مندیت خدشه دار شه
یک دردمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ناشناس 11:58! مردم را به ذلت کشوندین بس نیست و تهمت شکم پرستی را نیز به آنها میزنی؟! درآمدهای هنگفت نغتی 8 سال گذشته چه شد؟ مگر نه اینکه در شکم شما شکم ناپرستان ریخته شد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یکی کم کنید اشتباهی مثبت دادم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
عجیب است که شما به ظاهر اصول گرا که دستتان چقدر راحت تهمت می زنید و افترا می بندید.!!!
عجیب است و عجیب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقای روحانی عزیز و محترم و دوست داشتنی به اساتید گفتند نگذارید فقط کم سوادان اظهار نظر کنند ا اقای روحانی به شما را نگفتند اظهار نظر نکنید چرا به خود میگیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آیا یک پزشک میتواند در خصوص فقه نظر بدهد خیر چونکه در اینخصوص بی سواد است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
فعلا تا 8 سال خاطره ی شما یاد همه هست هنوز زوده عجله نکنید. نصیحت هاتون رو بنویسید فراموش نشه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
با سلا م من مطلبی را چند لحظه پیش فرستادم که بی طرفانه بود واز روی خلوص نیت وبیم از آینده سیاسی
که اینشاء الله درج خواهید فرمود حتا اگرقرار باشد ویراشیکی درآن صورت گیرد با احترام
باخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اینشاالله نه انشالله ،حتا نه!حتی، ویراشیکی نه ویرایش، عزیز دل برادر
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت آيت الله! آيا روش آموزش خداشناسي شما در بيان اين جمله خلاصه مي شود؟! "... این بلاها کمک می کند مردم گریه و زاری کنند و به طرف خدا بروند" !!
ميرحسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
علما و بزرگان و خانواده هاي شهدا براي موفقيت روحاني دعا مي كنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مردم انقلاب کردند که اتفاقا زندگی بهتری داشته باشند،آزادی داشته باشند،شغل و مسکن مناسب داشته باشند. چون ازدیکتاتوری وخفقان به تنگ آمده بودند. مردم انقلاب نکردندکه کشورما با دیگر کشورها دائما درتخاصم باشد. مگرنمی شود هم ارزشهاراداشت و هم بادیگران درصلح ودوستی زندگی کرد. چرا با سفسته سعی درانحراف افکارعمومی دارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقای مصباح از طرف خانواده شهدا از جمله خانواده من سخن گفتند ولی خانواده من هرگز مصباح را نماینده خود نمی داند ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
همچنان خودشان را کفیل ملت می دانند.
به جای اینکه اینقدر از کیسه این ملت مظلوم خرج کنید، شهامت به خرج بدهید و اجازه یک رفراندم بدهید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
راستی آقای مصباح که همیشه احساس خطر میکنند چرا وقتی اینهمه فساد اقتصادی دولت قبل را میدیدند احساس خطر نکردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من که نفهمیدم بعضی کی میخوان دست از نمایندگی و سخنگویی ملت، رهبر، خانواده شهدا، علما، و خدا بردارند؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقایان کدخدا پرست اگر ایت الله مصباح روزی از احمدی نژاد حمایت کرد. در 4 سال اول دولت احمدی نژاد بود . اگر احمدی نژاد به حرف این عالم بزگوار گوش می داد . حالا نه از کدخدایتان خبری بود نه از این همه ذلت و خواری که به واسطه دولت کدخدایتان به سرمان آمده . منتظر دولت یاریم نه دولت کدخدا
یکنفر از مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
عبد الله جان حالت خوبه؟! یعنی اینهمه ذلت و خواری در این شش ماه سرمان آمده؟! چه دولت اعجوبه ای است این دولت کدخدا که در این ششماه چه اختلاسها که نکرده! چه ب-ز ها، م_ر ها و ... که نپرورانده! چه 16 میلیاردها که به جیب نزده! چه ...
ايثارگرجانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقاي مصباح وقت ان رسيده حضرت عالي و......به راي 80درصدمردم احترام بگذاريدومطمئن باشيد پيروزي ازان ملت ايران است(مستضعفين البته)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
با یقین عرض می کنم که اکثریت قریب به اتفاق مشکلات کشور فقط به خاطر عملکرد ایشون واطرافیانشونه که تازمانی که روی کار بودند با عملکرد افراطی ونابخردانه خودشون کشورو نابود کردندوالانم که یکی اومده می خواد کارارو اصلاح کنه مانع میشند.
میرحسین از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ادب مخالفان دولت :

این رفاهی که به شما وعده می دهند دروغ است و به آن نخواهید رسید؛ اگر هم برسید به چه قیمتی؟ عزت مردم را می فروشید، خون‌های هزاران شهید را که در طول این سه دهه ریخته شده به باد می دهید تا این که چند روزی چند دلاری که از پول‌های خودتان است را به شما بازگردانند؛ زهی خیال باطل . . . اینها می گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند، طاقت یک جمله را ندارند.

این صحبت ها چیزی جز اعلام جنگ به دولت نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
دروغ را دولت مورد حمایت شما در کشور نهادینه کرده! حضرت آیت الله.
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دلیل نارحتی شما این که مو جودیت خود را در جنگ ودشمنی با دنیا میبین نه در صلح ودوستی وگفتی از پیامبر که از یک در فقر وارد مشود واز دردیگر دین خارج مشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
انصافا ما به دولت رای دادیم
ولی دولت شعار تدبیر می دهد ولی عمل تدبیر ندارد توضیع سبد و اظهارات وزیر خارجه نمو نه اش است
ناشناس
CANADA
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اممممممممممممممممم پى تى
فرا رو لطفاً منتشر كن به شفافيت موضوع كمك ميكند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
به شما نگفتند که توان گرداندن یک نانوایی را ندارید؟
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
رییس جمهور گفتند یک عده "کم سواد" ولی نمی دونم چرا آقای آیت الله مصباح اولا این رو به خودشون و خانواده شهدا نصبت دادند تازه اونم واژه " بی سواد" شما بهتره اجازه بدید خانواده شهدا خودشون صحبت کنند.
ندا حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یه نگاهی به ساختمان‌هایی بیندازید که این آقایون در آن به تضرع می‌پردازند! یه سری به بلوار جمهوری قم بزنید، و ببینید چگونه دود چراغ می‌خورند! ببینید شیک‌نرین و گرانقیمت‌ترین ساختمان‌هایی که در قم ساخته می‌شود از آنِ چه کسی است!!!
شما را به‌خدا بس کنید!!!
دارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
نه کسی فریب آمریکا رو خورده نه کسی عزت ملت رو فروخته نه کسی خون شهیدان رو پایمال کرده چرا بیخود تهمت میزنید؟
جوانرود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت مصباح، اوضاع بر وفق مراد حضرتعالی نیست گویا!!!!
خانواده شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح ! لطفا اینقدر پای ما خانواده های شهدا را بابت سیاست زدگی خودتان وسط نکشید.
ما شهید ندادیم که 8 سال شاگرد دردانه تان مردم را به خاک سیاه بنشانند.
در سایه حکمت و تدبیر هم می توان به انرژی هسته ای صلح آمیز دست یافت و هم وضع معیشتی مردم را بهبود داد.
آقای مصباح !
واقعا صدای درد جامعه را نمی شنوید؟
صدای مظلومیت خانواده های مستضعف را نمی شنوید؟
دستان کوچک پر نیاز کودکان معصوم خیابانی را که روز به روز بر تعدادشان افزوده می شد نمی دیدید؟
آقای مصباح !
اسلام ما و پدران ما با اسلام شما متفاوت است.
اسلام ما اسلام رحمت و شفقت است .
اسلام انزوا ، جنگ و آتش افروزی نیست.
خوشحالم که در شرایط جدید به جایی رسیدیم که کشورهای اروپایی بانکهای اسراییلی را تحریم می کنند.
آقای مصباح !
در زمان دردانه شما اسراییل سر از پا نمی شناخت. فراموشتان که نشده است؟
آقای مصباح !
برای آخرتتان هم که شده برای رضای خدا برای مردم باشید.
آقای مصباح !
راستی تا یادم نرفته :NPT نه MPT !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
پرسشي دارم هر کس ميتواند راهنماييم کندو آن اينکه حضرت علامه مصباح احمدي نژاد ار در سال 84 با آن ادعاهاي عجيب تاييد کرد حتي از حضرت حجت صلوات الله عليه براي اين آدم مايه شديد گذاشت در نزديکي پايان دولت احمدي نژاد و در نقد دولت او فرمودند صداي پاي فراماسونها را مي شنوند من در مرحله دوم 84 به احمدي نژاد راي دادم با همين حرفها حالا بفرماييد کدام صدا که حضرت علامه شنيده بود درست است صداي دعاي حضرت حجت براي احمدي نژاد يا صداي پاي فراماسون ها فرارو من واقعا گيج شدم خواهشا حذف نکن
ايمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحانى مجكريم..!شير مادرت حلالت.
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقا یکی بره به اقایون بگه ملت دقیقا برای شکم به روحانی رای دادن والا به سعید اقا جلیلی رای میدادیم
علی
UNITED KINGDOM
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت آیت الله مصباح من فرزند شهید هستم و کاملا موافق کارهای دولت هستم چرا از طرف من و امثال من حرف میزنید
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
در نامه نگاری های زیباکلام و شریعتمداری در فرارو کامنت گذاشتم و گفتم قوه قضاییه وظیفه داره با هتاکی های زیباکلام برخورد کنه که خوشبختانه همینطور شد و ایشان صرفا به قید وثیقه آزادند.الان امیدوارم قوه قضاییه بدون اغماض با مقامات دولتی و در راسشون آقای روحانی هم برخورد کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
با احمدی نژاد چی؟بعد جرم روحانی چیه یه حرفی زده تو خوشت نیومده؟
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح چرا علما، بزرگان و خانواده‌های شهدا هشت سال در مقابل تخریب ها و بی قانونی های احمدی نژاد سکوت کردند . تورا به پیغمبر که قبولش داری جواب مرا بده تا به شهامت روحانیت افتخار کنم
احمد 1300
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ایت الله مصباح یزدی شما که سال 88 گفته بودی اطاعت از رییس جمهور اطاعت از خداست چی شد چرا الان این حرف رو نمیزنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقای مصباح شما که الان این قدرانقلابی دواتشه وضد امیریالیست شده اید جداً درشما شاه ایا یک کلمه برعلیه ان رژیم حرف زدید؟؟؟
ان موقع کجا بودید
خواهر شهید انقلاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
هزاران مثبت....ملت فیلمهای تظاهراتهای فبل از 22بهمن را نگاه کنند تا ببینند چه کسانی با دست خالی مقابل توپ وتانگهای شاه ایستاده اند...فرا رو چاپ کن خواهشا...
علی
UNITED KINGDOM
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت آیت الله مصباح من فرزند شهید هستم و کاملا موافق کارهای دولت هستم چرا از طرف من و امثال من حرف میزنید
دکتر کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دو نکته:
1. دکتر روحانی گفتند کم سواد نه بی‌سواد. کم سواد یعنی کسی که در کاری تخصص ندارد اما بی سواد بار منفی دارد و می تواند توهین باشد.
2. دکتر روحانی در مصاحبه صدا و سیما بار دیگر تأکید کردند منظور من این نبوده که مخالفان انتقاد نکنند بلکه منظور این بوده که چرا دانشگاهیان و متخصصان ساکتند و افراد کم سواد( بدون تخصص) فقط نظر می دهند.
جوانان دهه 60 رنج کشیده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آیا امامان وژیامبر اکرم اسلام در طول زندگی با برکتشون همش در حال جنگ وجدال بودن؟مگر ما همیشه باید با دیگر کشورها بحث داشته باشیم؟در طول هشت سال چه اتفاقی افتاد؟نتیجش چی بود؟ غیر از بدختی غیر بیکاری وتورم وفسادهای بزرگی که اتفاق افتاد ؟چرا اینقدر حواسمون به آمریکا این جناح اون جناح باشد بفکر مردم نیست.بخدا مردمی تو این کشور زندگی می کنند که شب سر گرسنه به زمین مذارند.مردمی که بخاطر گرانی دارو زندگی خودشون فرزندانشون در خطرهست.یا جوانانی که باسختیهای بسیار با مشکلات فراوان به درجات عالی تحصیلی رسیدند اما بخاطر اینکه مال فلان شهره یا موارد بیخود دیگر خانه نشین شده.
آقایان محترم بهتره بجای این حرفها بیاید بین مردم ببینید چه مشکلاتی مردم دارندکه بعضی از این مشکلات هم بخاطر فسادهای بزرگ اقنصادی می باشد؟
چرا زمانی که اختلاسهای بزرگ اتفاق میفته ساکت هستید؟
لطفا به فکر مردم و دین مردم باشید.چرا دربرار وامهای بانک با سودهای بالا حرفی نمی زنید؟
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حدیث از پیامبر هست که فقر که وارد خانه بشود ایمان از در دیگر خارج می شود
حضرت علامه دین رو با منافع شخصی و حزبی تفسیر نکنید
حامي دولت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
درود بر روحاني
سید حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
شما خودت فرمودی که احمدی خوب نیست و اینا فراماسون هستند و این حرفا .. حالا روحانی هم لابد فرماسونه!!؟؟ ضمنا فقر وقتی از در خانه ای وارد میشه ایمان از در دیگه ای خارج میشه .. شما بدون که اگر وضعیت قبل رو ادامه میدادیم چه انسانها که به فحشا و انواع گناهان برای یک لقمه نون نمی افتادن .. .همه مردم که درجه ایمانشون یک اندازه نیست.. چه شرکتها که ورشکسن نمی شدن و چه آدمها که بیکار نمی شدن و چه طلاقها و درپی اون چه فسادها که شکل نمی گرفت اشکال علمای ما این است که یک روز هم شغل آزاد و شرکتی نداشته اند که متوجه خسارت عمیق تحریمها به کل جامعه بشوند .. فقط کارمندها رو می بینن که بالاخره یه لقمه نون از دست دولت می گیرن بقیه ملت رو نمی بینن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ما نمیخواهیم مقدرات ما بدست مصباح و دارو دسته او باشد
افراطی ها در ایران جایی نداردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سیاست های مهم در کشور با نظارت مقام معظم رهبری و در چارچوب ها و اهداف مورد نظر ایشان اتخاذ و اجرا میشود و هرجا احتمال انحرافی در کار باشد ایشان بدون ملاحظه افراد و گروهها بر اساس اصول اسلامی و منافع مردم و کشور حجت شرعی را اعمال مینمایند .لذا بهتر است متابعت از رهبری را در عمل هم پایبند باشیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ایشالا انتخابات بعدی آرای روحانی به 60 میلیون میرسه!!!!!!!!
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
این بلاها کمک می کند مردم گریه و زاری کنند و به طرف خدا بروند!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای این تفکر و صاحبش متاسفم.این تفکر عامل بدبختی ملت است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
همین تفکره که مردمو همیشه گریان کرده و روی خوشی ندیده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای روحانی اولین فردی بودند که روی منبر لفظ امام را برای رهبر فقید انقلاب بکار بردند. ،قای مصباح در زمان امام (ره) اصلا راه به جایی نداشت و حالا مدعی خط امام شده است و یاران امام مخالف خط اسلام و امام خدایا این جه شیوه ای است
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح تو هیچ وقت گرسنگی نکشیدید و از گرسنه خبر نداری مردم به شما و تفکر شما نه گفتند چه از جون مردم مخواهید گوش مردم از این حرف ها پر است.
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
قدرت انسان در ایده پردازی و نظریه سازی فوق العاده است. ترسیم آرمان شهر و مدینه فاضله به دور از مسائل واقعی و عملی بسی سهل و آسان است اما حل یک مسئله یا ورود برای حل یک مسئله عملی بس سخت و دشوار است. ساده تر بگویم من معتقدم تمام آنهایی که در خط فکری مصباح حرکت می کنند اگر یک هفته و یا حتی چند روز مدیریت عملی جامعه را به دست آنها می سپردند از بیش از 95 درصد از حرفهایشان دست می کشیدند و درمی یافتند که پدیدارهای عالم تابع دستورات و فرامین و آزمانها و خواسته های نیستند بلکه این ما هستیم که باید درس آموز و فرمانبردار واقعیات و پدیدارها باشیم. گرچه آقای مصباح می تواند در عرصه نظر چنن طرحی بیفکند و آن را چندان آذین کند که احدی جز خود از درک و دریافت آن ناتوان باشد و شاید حتی خود نیز هم!، اما به محض اینکه پای عمل به میان می آید یا باید مثلا برای واردات دارو اقدام کند و یا بگذارد بیماران رنج و زجر بکشند. یا باید مشکل مسکن و شغل و ازدواج و طلاق و جرم و قتل و ... را جدی بگیرد و در حل و فصل آنها بکوشد یا بالکل آنها را کنار نهد. با ایده پردازی های ذهنی نمی شود هیچ یک را انجام داد. لذا ای کاهش روزی فرارسد که به این آقایان به جای لفظ پردازی صرف، مسئولیتی عملی مثلا مسئولیت یک وزارت به عهده شان نهاده شود تا ببینند زمختی و سرسختی واقعیات و پدیدارها تا چه پایه است.
hasan
PAKISTAN
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یادشون رفته که منتقدین و معترضین را خس و خاشاک و بزغاله خطاب می کردند حالا طرفدار انتقاد شده اند
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
معنای عزت را در 8 سال دولت شما فهمیدیم! " کم سواد" خیلی لفظ محترمانه ای بود برای آقایان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج ]قا مردم بخاطر زنده ماندن کلیه خودرا میفروشند تاچند صباحی زنده بمانند همه مثل شما غنی نیستند
لطفا بفکر مردم باشید نه بفکر تعداد معدود
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
چقدر زیبا است که علمای بلاد در پی حقوق حقه ملت ایران که تا کنون توسط رانت خواران به یغما رفته قد علم کنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
راستی ایشان همان فردی نیست؟که قسم الله راخورد که روی زمین وزیر آسمان خدا شخصی صالح تر از... برای رییس جمهوری سراغ ندارد ووقتی خود آن شخص خود را اینکاره ندید و کنار رفت، دنبال آقاسعید راگرفت. خب حالا که رای وانتخاب مردم رادید طبیعه که از این فرمایشات داشته باشند ! خدا خودت بخیر کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حیف شد چون شما چند سال لنکرانی رو تو آب نمک خوابونده بودی تا بیاد رئیس جمهور بشه مشکلات را یهویی حل کنه ولی نشد.!!!
علی
UNITED KINGDOM
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت آیت الله مصباح من فرزند شهید هستم و کاملا موافق کارهای دولت هستم چرا از طرف من و امثال من حرف میزنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ما نمی گوییم آقایان روحانیون خدای ناکرده بیسوادند و هیچ نمی دانند ولی مشکل اینجاست که آقایان خودشان خیال می کنند همه چیز را می دانند و در همه علوم و امور صاحبنظرند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح نتیجه ناصواب گرفتن از مقدماتی که درست است هنر شماست شما مقدماتی را می گویید که درست است مانند آیات قرآن ولی از این مقدمات یک نتیجه بسیار ناصواب به دلخواه خود بوجود می آورید.
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اطاعت از ولی فقیه بر همه واجب است حتی مراجع تقلید پس رهرو ولایت باشید تا دولت معظم کاررفاهیات ملت را بنحو احسن انجام دهد تا شاید جوانان نسبت به دین خوشبین شوند وحداقل نماز بخوانند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بگذارید صریح بگویم. اگر می خواهیم نظام اسلامی از هم بپاشد و تنها حکومت شیعی در جهان به تاریخ بپویوندد، باید به کسی مثل احمدی نژاد رای می دادیم نه روحانی. امروز دو تفکر در کشور حاکم است. یکی تفکر افراطی پیش به سوی جلو بدون برگشت و گفتن همه حقایق هر چند تلخ و یکی تفکر حفظ نظام و انقلاب اسلامی حتی به قیمت عقب نشینی و نگفتن برخی از حقایق. تفکر اول 8 سال حاکم بود و ایران را به این روز رسانید. این تفکر همان تفکر کمک به پر ظلم و فساد کشور دارد تا ظهور حضرت حجت (ع). امروز این تفکر کسانی هستند که یا این دولت و هاشمی و خاتمی و مذاکره با دنیا مخالف هستند. این تفکر هنوز قدرت دارد. این قدرت حتی می تواند خون به پا کند در کشور.
اما تفکر دوم راه نجات ما از این مهلکه است. تنها راه حفظ نظام در این دنیای پر ظلم و فساد امپرالیستی و صهیونیستی است. حال باید انتخاب کرد. گفتن حقایق و پیش روی به قیمت فروپاشی یا عقب نشینی و نگفتن برخی از حقایق به قیمت حفظ انقلاب اسلامی. کدام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب آقای مصباح یزدی
ما نفهمیدذیم شما بر چه تفکری فکر می کنید؟ این اسلامی که شماتبلیغ می کنید خواهر خوانده تکفیری ها و وهابی هاست حالا موتاسیون یافته اش. تو.را بخدا این مردم را ول کن باید چه کسی را ببینیم که شما دست از سرما ملت ایران بردارید. بگویید. تاماراحت شویم. ما اسلام شما را نمی خواهیم ما اسلام خمینی که همان اسلام رسوال الله ست را می خواهیم.ما اسلام شما ها که تعداد تان بخدا به یک میلیون نفر نمی رسد را نمی خواهیم. بروید دنبال کارتان بگذارید روح امام خمینی از دست ماها راحت باشد. بگذارید روح امیر المومنین از دست ما راحت باشد بگذارید روح رسوال الله ازدست ما راحت باشد. شما هعمان کسی هستید که از یک فردی دفاع کردید که کاری در این مملکت کرد که بخدا شاه نکرد بخدا یزید نگر بچجای اینکه از مردم عذرخواهی کنید می آیید از مرد طلبکار هم هستید ای والله
Saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
پس چرا از مناظره با دکتر سروش گریزان هستید ؟
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سخن بی سواد خواندن نیست - امکان نظر دادن به اساتید است. نه اینکه هر نظری در کلام خشک شود.
آقای زیبا کلام صرفا" اظهار نظری بر خلاف منتقدین می کند - بلافاصله سر و کارش با دادگاه می شود.
آقای روحانی می گوید تریبون در حال حاضر در اختیار منتقدین است. باید دیگران نیز امکان سخن گفتن پیدا کنند. والا هر کسی از ظن خود بدون علم و کلام - سخن می گوید
و می شود دورانی که عالمان خانه نشین شدند و کشور به این روز افتاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
به جای فحش به مصباح یزدی درباره حرفهای آقای رئیس جمهور نظر بدید؟ به نظرتون ادبیات ایشون درست بود؟ اگه باید انتقاد کرد و اگه باید از انتقاد استقبال بشه خب یه انتقاد ممکنه درست باشه و یکی غلط اما میشه به منتقدینی که نظرشون رو قبول نداریم فورا انگ بی سوادی و وابستگی به بعضی مراکز رو بزنیم؟! این عدل و اعتداله!! مشکله ما با احمدی نژاد هم همین طرز ادعاها و حاشیه سازی ها بود! درباره اعتماد زیاد از حد به آمریکا و خوش بینی بیش از اندازه به این مذاکرات هم که اظهر من الشمسه دولت داره زیاده روی میکنه... تجربه کرده رو دوباره تجربه کردن خطاست... مذاکره باشه اما قاطعیت و ملاحظات هم باشه درست مثل طرف مقابل که از فردای توافق ژنو تا حالا ده ها بار با خشونت علیه ما حرف زده!
خانواده شهید نوجوان محمد عزیز
UNITED STATES
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام و عرض ادب لطفا از طرف خانواده شهدا به ایشان بگویید شما نماینده خانواده شهدا نیستید حداقل نماینده همه خانواده شهدا نیستید با تشکر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
منظور اقای روحانی ان نماینده ای بود که فرق ام پی تی و ان پی تی رو نمیدونست و به صورت طرح به مجلس داد
آرمان طلایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج آقا ابتدا شما و سپس خودم را به صبر دعوت می کنم.
به منتخبِ ملت احترام بگذارید لطفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امشب در حسینیه امام خمینی(ره) قم، در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور که منتقدان توافقنامه ژنو را افراد بی سوادی خوانده بود به آیه «نَصَحْتُ لَکُمْ وَلَکِن لاَّ تُحِبُّونَ النَّاصِحِینَ» اشاره کرد و اظهار داشت: اینها می گویند انتقاد را دوست داریم اما دروغ می گویند، طاقت یک جمله را ندارند.
این مکان همان بیت رهبری در قم است خواهشمندم از بیان اینگونه مسائل در این محل که منصوب به رهبری است جلوگیری شود زیرا تبعات این بیانات تنها دامن ناقل را نمیگیرد و این عمل عین خرج کردن از اعتبار و لطمه به وجهه رهبری است.
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت آیت الله این ملت نیازی به سخنگو و قیم ندارند مردم حرفشان را در انتخابات زدند
میرحسین2 از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یاد این جمله افتادم که بعضیا چند سال پیش گفتن که:
اطاعت از رئیس جمهور اطاعت از خداست!!!!!!
حالا ولی چی میگن؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح بسیاری ازبدبختی ملت بخاطرشما ورئیس جمهورمنتخبتان احمدی نژاداست اگر او قطعنامه های شورای امنیت راکاغذپاره نمی نامید !! وباجهان در نمی افتادایران به این روز نمی افتاد وخیلی سوءمدیریتهاکه مجال مطرح کردن آن نیست.
ايرانى مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
زنده باد روحانى
روحانى مچكريم
باميد روزى كه بى سواد ها با سواد بشوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آیا نظر جضرت آیت الله مصباح با این نظر "رئیس‌جمهور وقتی از طرف ولی‌فقیه نصب شد می‌شود عامل او، و آن پرتو قداستی که او دارد، بر این هم می‌تابد، وقتی شد رئیس‌جمهوری اسلامی،‌ حکمش را از رهبر یعنی از جانشین امام دریافت کرد، آن قداست بر این هم می‌تابد، آن‌وقت اطاعت رئیس‌جمهور، اطاعت مجلس و سایر نهادهای قانونی هم می‌شود اطاعتِ خدا». (21/5/1388) " فرق کرده است
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح حتما حضرت علی ومحمدراخوب میشناسند!ایشان میفرمایند:فقرازیک درواردمیشودوایمان ازدردیگرخارج میشود.تکلیف مسلمانانی که ازفقرمفرط ازدین اسلام خارج میشوندیا ازروحانیت واسلام وانقلاب بیزارمیشوندیاخودفروشی میکنندچیست؟ازطرف دیگرمگرگروه 5به علاوه یک رحم میشناسد؟تاهمین جاهم که پیش رفته ایم خطرکرده ایم .جلوتربرویم یک قطره نفت هم ازمانمی خرندوپس ازفلج کردن کامل اقتصادمان باحمله نظامی انقلاب اسلامی وکشورایران رانابودمیکنند.پس بایستی باسیاست با آنهادوست باشیم وازعلم آنهابهره مندشویم ووقتی قدرتمندشدیم نابودشان کنیم.به قول سعدی :دوست چنان کندکه هیچ دشمن نتواند.
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح اگر شما قبول میکنید منی که سواد حوزوی ندارم بیام فتوای شرعی بدم و مردم هم مکلف باشن قبول کنن، اونجا میتونید استناد کنید که هر کسی و با هر تحصیلات و تخصصی میتونه در هر موضوعی نظریه پرداز بشه.
حرف دکتر روحانی اینه که اونایی که اطلاعی ندارن، اونایی که تخصصی ندارن بهتر زبان در کام بگیرن و در موضوعی که علمش رو ندارن حرف نزنن. مردم در 24 خرداد نظر خودشون رو اعلام کردن. ما به آقای دکتر روحانی و دولت تدبیر ایشون امید داریم و همه جوره از ایشون حمایت میکنیم. شما هم فقط از طرف همفکران خودتون میتونید اظهار نظر کنید و نظریات خوتون رو نمیتونید به کل جامعه یا خانواده شهدا و ... تعمیم بدید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج آقا ایشان بی سواد نگفتند گفتند کم سواد
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
این آقایان طرفدار جبهه پایداری از انتخابات 24 خرداد درس نگرفته اند
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح اگر شما قبول میکنید منی که سواد حوزوی ندارم بیام فتوای شرعی بدم و مردم هم مکلف باشن قبول کنن، اونجا میتونید استناد کنید که هر کسی و با هر تحصیلات و تخصصی میتونه در هر موضوعی نظریه پرداز بشه.
حرف دکتر روحانی اینه که اونایی که اطلاعی ندارن، اونایی که تخصصی ندارن بهتر زبان در کام بگیرن و در موضوعی که علمش رو ندارن حرف نزنن. مردم در 24 خرداد نظر خودشون رو اعلام کردن. ما به آقای دکتر روحانی و دولت تدبیر ایشون امید داریم و همه جوره از ایشون حمایت میکنیم. شما هم فقط از طرف همفکران خودتون میتونید اظهار نظر کنید و نظریات خوتون رو نمیتونید به کل جامعه یا خانواده شهدا و ... تعمیم بدید.
fatemeh
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
وقتی در فقه داریم که حکومت حتی برای کندن یه چاه آب باید مصلحت مردم و رضایت آنها را به دست آورد چرا عده ای در سیاست های کلان کشور مایلند بدون رضایت مردم و به خرج مردم دست به اقدامات و کندن چاه هایی بزننند که علیرغم میل مردم به آن ادامه دهند وکسی هم نتواند حرف بزند. به عنوان مثال بنده نمی خواهیم سیاسیتی اتخاذ شود که صنعت هوایی کشور تحریم شود و بنده در خطر سوانح هوایی باشم و کشته بشم؟ به کی بگم؟
مستضعف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب آیت‌اله ، اولاً آقای روحانی دارای ادب و نزاکت کافی هستند که هیچکس را بیسواد ندانند ، ایشان گفتند کم سواد ، ثانیاً ، در ماههای اخیر در واکنش به توافقنامه‌ای که راه را برای تعامل بیشتر کشورمان با جهان گشود ، افرادی به متن توافقنامه ایراد گرفتند و در مورد آن اظهارنظر کردند که از کمترین سواد سیاسی/حقوقی بی‌بهره‌اند، شما این را منصفانه و عادلانه می‌دانید؟ روی سخن رئیس جمهور با آنان بود ، وگرنه کسی با انتقاد سازنده و مفید مخالفتی ندارد ، فراتر از همه اینها ، شما که خود را نماینده خدا در زمین می‌دانید چرا در زمان احمدی‌نژاد که بارها ملت ایران از طریق شنیدن آمارهای دروغینش مورد توهین قرار گرفتند صدایتان در نیامد ؟ ملت انقلاب نکرد که مورد توهین افرادی وابسته به خط فکری حضرتعالی قرار بگیرد .
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یاد این سخن حضرت علی افتادم:فقر از دری وارد خانه ای بشه ایمان از در دیگه خارج میشه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
دین گریزی در بین جوانان بیداد میکنه....دست از سر مردم بردارید...چه کردید توی این 8ساله؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
لندی شرمن :توافق ژنو کامل نیست ما در مذاکرات آینده به برنامه موشکی ایران میپردازیم

6 ماه بعد .......................

ظریف پس از مذاکرات در جمع خبرنگاران :

با تدبیر دکتر روحانی ودولت تدبیر امید پس از 4 روز مذاکره مقرر شد دیگر موشک سجیل یا موشک فجر و هر چه از این قبیل است را نسازیم بجاش دولت امریکا و 5+1 پذیرفتند تفنگ بادی را به رسمیت بشناسند این پیروزی بزرگ را به همه تبریک میگویم

دکتر روحاني: توافق ژنو 7 تعظیم دولت های غربی برابر ما بود
hassan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مردم بر ا عدالت انقلاب کردن و عدالت یعنی نان ارزان حضرت ایت اله اقای اجمدی نزآدبه منتقدان میگفت گوساله کجا بودید شما و قتی ایشان بزرگترین فساد اقتصادی ایران رو مسبب شدن
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ملت ما و امام(ره) برای چه انقلاب کردند؟ برای چه این همه کشته دادند؟
برای اینکه موسسه آقای مصباح بزرگتر باشه. سخنرانی هاش شلوغ تر باشه. شاگردانش این طرف و آن طرف سخنرانی و تدریس داشته باشند و روز به روز قدرتمند تر باشه. بعد خود این جناب مصباح در ایام جنگ کجا تشریف داشتند؟ فرزندانشون کجا تشریف داشتتنند؟
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت ایه الله!
آیا می گذاری ممکلت روی آرامش ببیند یا نه؟؟
مردم می خواهند زندگی کنند . اگه می خواهی با آمریکا مبارزه کنی بفرمایید!!!!!!!!!!!!
باسوات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حالا چرا آقایان به خودشان گرفتند. مگر آقای روحانی از فرد یا گروه خاصی به عنوان کم سواد نام بردند که آقایان به خودشان گرفتند؟ حتماً چیزی هست و چیزی میدانند که سریعاً عکس العمل نشان دادند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح چه کسی باید جوابگوی ملت باشید.احمدی نژاد که شما با حمایت خود از او در 8 سال ویرانی مملکت با او شریک می باشید یا دکتر روحانی.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقای مصباح کمی به اعمال خود و بعضی از شاگردانتان بیاندیشید و از خدا طلب توبه ومغفرت کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سایت فرارو سایت خائنان به دین و مملکت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
لابد دین و مملکت = شما ناشناس 15:44 ؟!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اين راي هايي كه به اقاي روحاني داده شد ازطرف خانواده شهدا وروحانيت هم بود لطفا اگه حرفى دارين از طرف خودتون بفرمايين ممنون ميشيم( ازطرف جمعي از خانواده شهدا وروحانيت)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج آقا از آقا محمود یا به تعبیر شما معجزه الهی چه خبر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
مموتی خوبه داره هاله نورش رو ترمیم میکنه
آزادمـــرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح؛
بهتر نیست کمی در تفکرات خود و دوستانتان بازنگری کنید؟؟
تفکرات شما با منافع بیش از 90 درصد مردم منافات دارد.
sina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح یزدی: اطاعت از رییس جمهور اطاعت از خداست!!!!!!!آقای مصباح با بصیرت لطفا از طاعت خداوند خارج نشوید قیامتتان به باد می رود. بهتر است در مسایل دینی اظهار نظر کنید بصیرت را به اهلش بسپارید. می دانم نمایه نمی کنی فرارو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مگررئیس جمهور محترم اسم کسی را برده که اینچنین شما بهمریخته شده اید ؟! ثانیا رئیس جمهور شخصیت دوم کشور هستند , اگر ایشان نتوانند حرف بزنند تکلیف دیگران مشخص است !!!
اکسیژن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
روحانی دمت گرم که حقیقت رو گفتی
امین
UNITED STATES
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
لطف کنید 4سال دست از سراین مردم بردارید اگراب ما را برد یا امریکا مارا خورد شما خم به ابرو نیارید
متعجب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب مصباح شما هشت سال در مقبل همه خطاها واعمال ناپسند احمدینژاد سکوت که نکردی هیچ بلکه حمایت هم کدری تا جاییکه طی هشت سال کشور به اندازه بیست سال عقب رفت وپسرفت کرد.
اما حالا آقای روحانی نگفتند بیسواد که گفتند کم سواد وحالا بنظر شما همه کسانی مه انتقاد میکنند علامه دهرند؟! کمی دورتر از خانه تان حتی در خانواده خودتان آیا
همه افراد دانشمندند و از همه امور اطلاع دارند؟
شمارا به خدا بهانه بیخودی نگیرید کمک کنید تا دولت مشکلات کشور را حل کند.
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب اقاي مصباح مادري كه جهار فرزندش را در راه خدا داد براي اجراي عدالت اسلامي در جامعه داده تا مردم ديندار تر شوند حالا شما كه در برابر اينهمه بي عدالتي ها و فساد هاي مالي دولت قبل نه تنها سكوت كردين بلكه حمايت هم فرمودين! چه سريع به اين جمله دكتر روحاني كه خودتان به درست بودن ان واقفين و منتقدين دولت فرق npt و mpt يا ايميل و ريمل را نميدانن واكنش نشان دادين و انجام وظيفه فرمودين
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ملت و خانواده های شهدا . جانبازان آزادگان .ایثارگران از اقای روحانی پشتیبانی می کنند و ایشان را منتخب خود می دانند. ملت دشمن واقعی کشور را عناصر افراطی رانت خوار .بیسواد می داند که 8 سال کشور را به نابودی بردند و با عدم فهم و درک سیاسی فقط با توهم و تندروی شعار دادند. دست از سر مردم بردارید . بگذارید دولت اعتدال و امید این کشتی به گل نشسته را نجات دهد
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بااین حرف روحانی اولین خبط روبه اسم خودش ثبت کرد
ملت ایران الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
مسعود جان خبط نیست کاملا درست است.
اگر کسی غیر از زمینه کاری وعلمی خودش نظر بدهد"حتما در آن زمینه دچار خطا واشتباه میشود مثلا مهندس ساختمان برود بیمارستان وبیماری را جراحی کند یا پزشکی معماری کند و...خیلی نکات دیگر.پس هر چیزی باید سر جایش باشد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
شما حرف امام رو ثابت کردید تو 8 سال قبل در خصوص اداره نونوایی
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح اندیشه شما در انتخابات کلا چهار میلیون رای داشت شما لازم نیست نگران مردم باشید. هشت سال نگران مردم بودنتون ما رو به این روز کشونده !!!
محمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
تفکرات این گونه ایران را به جنگ و نابودی می کشاند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده بله این همه هجمه علیه روحانی در داخل مجلس وبیرون از ان باید بشود چون جلو انها را گرفته چرا حاج اقا مصباح درهشت سال گذشته که دولت وقت ایران رابه پنجاه سال عقب انداخت صحبتی نکردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقاي مصباح لطفا ازاين به بعدهر كجا وروى منبر فقط وفقط ازطرف خودتان حرف بزنيد بس است ازمردم خرج كردن زيرا اين كار حق الناس است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ای از دلم گفتی
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یا ایها العجایب خیلی از مردم هنگام رای حرمت لباس روحانیت را درنظرگرفتند نه وعده آمریکاو سختی زندگی را!
اما امتاسفانه این آقای روحانی عزیز بود که حرف مردم رانگرفت.
وصف سبدکالا هم از این چیزهایی که دیگران می گویند نیست.
مردم اگراینجا درصف می روند دررفتن به جهاد هم ازاین سرسخت تر درصف می ایستند.
نهم دی را که به یاد می آورید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
چرا شما عادت دارید از طرف مردم صحبت کنید همیشه یاد بگیریم از طرف دیگران صحبت نکنیم ممنون اگر رعایت کنید
mohammad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
شک ندارم حرفم غیر قابل انتشار میشه پس بیخیال
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بله صد البته كه ما براي نان ارزان انقلاب نكرديم، اما قفل شدن اقتصاد كشور و تورم هاي كمرشكن و بيكاري واقعيتي است كه بر مردم بالأخص قشر ضعيف فشار أورده و بالعوض بابك زنجاني ساخته است! اقاي ايت الله جواب كاركر كم درامدي كه بيكار شده و با تورم جوابكوي هزينه هاي أهل و عيالش نمي تواند باشد را شما جواب مي دهي؟ بسياري از فقر و فحشا به دنبال فقر و بيكاري مي ايد. رسول اكرم (ص) نيز فرمود خدايا به نان ما بركت بده كه اكر نان نباشد توان نماز و عبادت و انجام فرائض را نخواهيم داشت...
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب ایت الله چرا درمقابل هاله نور سکوت کردی،چرادر مقابل قانوشکنان دولت قبل سکوت کردی البته سکوت نکردی آنها راهمراهی کردی ،عدالت شیرین است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
میزان رای ملت است ودیگرهیچ روحانی برگزیده ملت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
8 سال منتقدین حبس شدند کسی نگفت تحمل کنند..حالا هم فقط بهشون گفتن..کم سواد..فغانشون رفته هوا !
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بنده متخصص مواد غذایی هستم ولی در زمینه هسته ای و سیاست بی سواد هستم پس دخالت و اعلام نظر نمیکنم..بهتر است کسانی که متخصص مسائل هسته ای و سیاسی و ... نیستند اظهار نظر و افاضات تخصصی نفرمایند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقا مصباح شما نه نماینده ملتید نه وکیل خانواده شهداء لطفا مکنونات قلبیتان را فقط از زبان خودتان مطرح کنید
فرزند شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
جناب آقای مصباح پدران ما در آن روزها رفتند تا از وطن و ناموسشون دفاع کنند.رفتند که بچه های نامشروعی بدنیا نیاییند که پدرشان رو "یا ابی" صدا کنند و دنبال دنیا نبودند چون مردم دنیاییشان تامین بود بیکاری معنا نداشت و دزدی وجود نداشت . و کدام عقل سلیمی برای کسب مال دنیا، جان خود را در معرض خطر میگذارد. اگر جانی نباشد دنیا را چه حاصل!!!
مردم در انقلاب برای دنیا قیام نکردند چون اساسا مشکل دنیوی نداشتند . اونها بدنبا آزادی معنوی بودند اما نمی دانستند که دنیاشان را هم از دست می دهند!!!
خواهشنا اینقدر از خانواده های شهدا مایه نگذارید اونها خودشون ضربه دیده ترین قشرهای این مملکتتند. اونها هیچوقت راضی نیستند که هم وطنانشون در فقر و بدبختی زندگی کنند!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
خداوند پدر تو وهمه ی شهدا را قرین رحمت کند....
توليد كننده و كار افرين
CANADA
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقاى روحانى كفتند بزرگان ودانشكاهيان واساتيد اعلان نظر وانتقاد نمايند نه افراد بى سواد وكسانيكه از جايى پول ميگيرند (يعنى جيره خوار تفكر وسياست خاصى هستند) اقاى مصباح كه جزو بزركان و استاد هستند چرا اين حرف را بخود ميگيرند ثانيا ايا مردم المان وژاپن وكويت تركيه وخيلى از كشور هاى ديكر كه حكومت انها در اشتى با غرب وامريكا ودنيا مىباشند عزت ندارند ؟ و عزت ملتها فقط در تقابل ويا ستيز با انها قرار دارد؟
فرارو ببينم اين را منتشر ميكنى؟
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دیگه برا همه روشن شد مخالفین توافق ژنو نه فقط کم سواد بلکه فراموش کار هم هستند
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اینکه ایشان از انقلاب امام و پاسداری از خون شهدا حرف می زنند البته نیکو و بجاست . ولی لطف کنند بگویند دردوران خفقان ستم شاهی و خصوصا در سالهای 56 و 57 در کدام شهرها منبر رفتند و به حمایت از نهضت امام و بر علیه شاه سخنرانی کردند .
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
سلام
ظاهرا خیلی از دوستان چشم ها شونو بستن
علامه مصباح درست می فرماییند
کسی برعلم وایشان نمی تونه خدشه ایجاد کنه
ایشان کسی هست که مقام معظم رهبری این سخنان را گفت لطفا انتشاردهید
آقا فرمودند: یک نفر مثل آقای مصباح مورد هجوم تبلیغاتی قرار می گیرد حرف رسا منطق قوی و مستحکم هر جایی باشد آنجا را دشمن زود تشخیص می دهد با مرحوم شهید مطهری هم همین جور برخورد کردند
اگر به ولایت اعتقاد دارید نباید با علامه اینجور برخورد کنید
ناشناس
GERMANY
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای روحانی در رابطه با اظهار نظر کم سوادها صحبت کردند نه بی سواد ها چرا به شما بر خورده ؟؟؟؟ مگر ......
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
فعلاً که داریم چوب تموم بی تدبیر یها را در دولت تدبیر وامید می خوریم !
عجب تدابیری داره این دولت تدبیر وامید!
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
رهبر فرزانه انقلاب همچنین اظهار داشتند:« بنده هم به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم. واقعا می‌دانم که ایشان در کشور و برای اسلام چه وزنه‌ای هستند و حقا و انصافا ما امروز نظیر ایشان را – حالا به این تعبیر بگوییم – خیلی نادر نظیر آقای مصباح ممکن است وجود داشته باشد با این وزانت علمی و عمق علمی و احاطه و وسعت و با این آگاهی و بینش و صفا.»
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: «این سه جهت در ایشان جمع است؛ هم علم، هم بصیرت به معنای حقیقی کلمه و هم صفا. این سه تا با هم در وجود ایشان خیلی ارزشمند است. خداوند متعال انشاء ‌ا... وجود ایشان را برای ما و انقلاب محفوظ بدارد و وجود ایشان را سالم بدارد تا همه بتوانند از برکات ایشان استفاده نمایند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اولا درشعب ابو طالب پیامبر اکرم گرفتاریهای مسلمین را شخصا بدوش می کشید سفره ایشان ازدیگران جدانبود ولی امروز مردم شاهد نظام طبقاتی فاحش هستند ثانیا هشت سال نه تنها فقرونداری بلکه کرامت انسانی ملت لگد مال شد صدائی ازجانب بزرگان بلند نشد توقع ازعلما این است که درد دین داشته باشند نه وابستگیهای سیاسی
امیرحسین
UNITED STATES
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
اقا چرا این رسواگر فتنه نیست استعفا دادند خدایی نکرده؟؟؟
رسواگر فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
نترس عزیزم
تا فرارو هست منم هستم ان شاالله
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
علامه مصباح وقتی انحراف در احمدی نژاد دید اولین کسی بود موضع گرفت
عزیزان ملاک حال فعلی افراده هر وقت خوب بودن علامه حمایت کرد وقتی منحرف شدن روشنگری کرد
واقعا بعضیها کوتا فکراند
چون علامه اساس اصلاحات رو افشا کرد می سوزند
ایرادی نداره بزار بسوزند
کشاورز
GERMANY
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح !
ما نمی خواهیم شما از جانب ما ( خانواده ی شهدا ) سخن بگویید ، ما به شما اجازه نخواهیم داد که به آقای روحانی توهین کنید .
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقای مصباح درتشخیص اصلح بودن لنکرانی اشتباه کرد چراکه شورای نگهبان لنکرانی راردصلاحیت کردبهتراست ایشان دراموریکه اطلاع کافی ندارد من بعداعلام نظرنکند
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
با بی سواد خواندن منتقدین کسی جایگاه بهتری پیدا نمی کند !!!!
جوادسکاکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
بازهم مردم رابه جان هم می اندازند مردم مواظب باشید.
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
آقاي مصباح باز خدارو شكر روحاني شد رييس جمهور كه شما اينقدر اظهار فضل كنيد،واي به روزي كه اقاي جليلي ميشد رييس جمهور!الان ديگه اب و سبزي خوردن هم تحريم شده بود،،،،اونوقت ميخواستم بدونم اين كسايي كه ازشون صحبت ميكنيد باز نشسته بودن و از خدمات اقاي روحاني انتقاد ميكردند؟دمت گرمه اگه چاپ كني.
مسعود
UNITED STATES
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج آقا. 8 سال تمام مملكت دست شما و ودوستان و شاگردان و همفكران شما بود. الان كه بابت آن 8 سال خسارت بار و فلاكتي كه بر مردم نازل كرديد پاسخگو نيستيد. لطفا لختي سكوت فرماييد شايد دولت جديد شرايط را بهتر كرد البته با آن ابعاد وسيع ويراني دولت گذشته حداقل 4 سال زمان مي برد اقتصاد يك نفسي بكشد.
نوید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
خدا اقای مصباح را حفظ کند
مسعود
UNITED STATES
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حاج آقا. 8 سال تمام مملكت دست شما و ودوستان و شاگردان و همفكران شما بود. الان كه بابت آن 8 سال خسارت بار و فلاكتي كه بر مردم نازل كرديد پاسخگو نيستيد. لطفا لختي سكوت فرماييد شايد دولت جديد شرايط را بهتر كرد البته با آن ابعاد وسيع ويراني دولت گذشته حداقل 4 سال زمان مي برد اقتصاد يك نفسي بكشد.
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت ایت ا... ایا تو همانی نیستی که میگفتی شکر خدا که کسی رییس جمهور شد که پیرو مقام معظم رهبری است با یک جمله روحانی نظرت عوض شد .من نمی دانم چه معیار و ملاکی برای ایت ا... شدن وجود دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
حضرت ایت الله!
تو را به اون کسی که می پرستی بی خیالمون شو!!!! تازه داره مملکت آرامش می گیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
من هم از مصباح میخواهم پا روی حماسه 24 خردادملت بزرگ ایران نزارد که باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگوباشد
رسواگر فتنه 2
UNITED STATES
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
درود بر یار واقعی مقام معظم رهبری حضرت آیت ال.. مصباح و پیرو بر حقش رسواگر فتنه 1.
اردلان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
حاجی بیخیال ما شو، بزا زندیگیمونو بکنیم تو رو به مولا!
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
دوستان طرفدار سختی کشیدن یک کلام حرف حساب!
از آدم عادی هم نه از معصوم
برای این هم شما البته توجیه دارید
بگویید
اِنَّ اللّه‏َ عَزَّوَجَلَّ فَرَضَ عَلى اَئِمَّةِ الْعَدْلِ اَنْ يُقَدِّروا اَنْفُسَهُمْ بِضَعَفَةِ النّاسِ كَيْلا يَتَبَيَّغَ بِالْفَقيرِ فَقْرُهُ؛

خداوند عزوجل بر پيشوايان عادل واجب كرده كه سطح زندگى خود را با مردم ناتوان برابر كنند تا فقير را، فقرش برآشفته نكند.

نهج البلاغه، خطبه 209
الإمام الصّادق «ع»: كاد الفقر أن يكون كفرا.
امام صادق «ع»: فقر به آن نزديك است كه به كفر انجامد
الإمام علي «ع»: الفقر طرف من الكفر.
امام على «ع»: فقر در كنار كفر است.
النّبيّ «ص»: لو لا رحمة ربّي على فقراء أمّتي، كاد الفقر أن يكون كفرا. پيامبر «ص»: اگر رحمت خدا شامل حال فقراى امّتم نمى‏شد، نزديك بود كه فقر به كفر بينجامد.
النّبيّ «ص»: أعوذ باللَّه من الكفر و الدّين، قيل: يا رسول اللَّه! أ تعدل الدّين بالكفر؟ قال: نعم. پيامبر «ص»: پناه مى‏برم به خدا از كفر و بدهكارى؛ گفتند: اى رسول خدا! آيا قرض را با كفر برابر مى‏دانى؟ فرمود: آرى.
بسه یا باز هم بگم
به جای عوام فریبی حقیقت استوار خواهد شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
آقای روحانی بدان که بسیاری از مردم از شما حمایت خواهند کرد. من یک جوان 30 ساله با مدرک ارشد و بیکار هستم که توان ازدواج هم ندارم و می دونم خیلی ها حتی شرایط بدتر از من رو دارند ما خواهان زندگی سالم و آبرومندی هستیم آیا این جرم است???
davood
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
من که جرات نمی کنم نظر بدم
حرف حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
کسانی که اختلاص رو تو سر احمدی نژاد میکوبن بدونن که که نظام بانکی ما مریضه ..بدونن که این اختلاص از طرف دزد کارمندهای نظام بانکی هستن نه بچه های احمدی نژآد..بدونن کارمندان بانک حباب دولت هاشمی و خاتمی هستن که ترکید
مردونه غیر از این بود که 2 سال آخر احمدی نژاد تحریم های نامردانه علم شد.. زالو های داخل هم با احتکارشون سعی کردن دولت احمدی نژاد رو داغون کنن(خدا ازشون نگذره )
انصاف هم بد نیست
ناشناس
CHINA
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
جسارتا به اطلاع برسونم كه صحبت هاى ايشون در پاسخ به سخنان ديگرى از روحانى است به اين مضمون كه "عده اى كه در انقلاب نقشى نداشته اند و در جنگ هم جز كارهاى تبليغاتى حضورى نداشته اند، اكنون مدعى آرمان ها و ارزشهاى انقلاب شده اند" كه خب طبيعى است ايشون به خودشون بگيرند و در صدد تلافى بربياند!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
حق با آیت الله مصباح است
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
حق با آیت الله مصباح نست
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
من تخصصی تو بحثای اقتصادی و هسته ای ندارم ولی سبد کالا رو که با چشام دیدم،اینقدر رسوا بود. چه برسه به توافقات پشت پرده ژنو که معلوم نیست چکار میکنن،کسی هم انتقاد کنه میگن بیسواده و پول گرفته!!!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
من اشتباه مثبت دادم
ناشناس
AUSTRALIA
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
"علما، بزرگان و خانواده‌های شهدا" کی به ایشون وکالت دادند؟
ايران
CHINA
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اقاي مصباح شما كه با جنگ مخالف بودي و در زمان مبارزه پهلوي شركت نكردي
چند تا شهيد دادي؟
من رزمنده جنگ بودم و همراه مردم ايران به دولت اعتدال راي دادم
پس لطفا بهانه گيري نكنيد بگذاريد كارش رو بكنه كانديد هاي مرو نظر شما اولي تاييد صلاحيت نشد دومي هم راي نياورد
مير حسين 1 از تهزان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
آقاي مصباح از احمدي نژاد چه خبر؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
همان افراد کوتوله و بیسواد که با تاییدات اقای مصباح 8 سال دین و دنیای مردم را ویران کردند واضح است که درک درستی از پیروزیهای سیاسی مردم ایران را در سطح جهانی و داخلی نداشته باشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
فقر و فلاکت و فحشا و فسق و فجور و بیکاری و بزه کاری و سایر ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه بیداد میکند , شما را قسم میدهم به ارواح طیبه شهدا , چوب لای چرخ دولت نگذارید تا شاید این دولت بتواند مشکلات اقتصادی که منشاء همه گرفتایهای جامعه است را حل کند.والسلام
علیرضا مشفق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
بله اقای مصباح مردم برای نان انقلاب نکردند بلکه انقلاب کردند تا امثال شما در راس امور باشید.مگر شما نگفتید اطاعت از رییس جمهور اطاعت از خداست پس چرا با خدا درمی افتید
کورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اگراین بلاها کمک می کند مردم گریه و زاری کنند و به طرف خدا بروند پس باید استالین وهیتلروصدام ویزید... رافرصت بدانیم واگر این طوراست پس برای چه 35سال پیش انقلاب کردیم وشاه را بیرون کردیم مردم ایران از هرجناهی که باشندتاب وتحمل هیچ قیمی راندارند این را شاه خوب فهمید ولی دیر فهمید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
آقای مبتکر ذوب در ولایت!! مگر حضرت آقا خودشان تیم مذاکره کننده را تایید نکردند؟حالا بهتر نیست که شما خاموش باشید؟یا شاید نمی خواهید به رهبری معظم تمکین کنید؟
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
عزت ما وقتی پایمال شد که این همه تحریم به خاطر سخنان رییس جمهور بی خرد محبوب تو به پای این مردم نوشته شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
حرف حق| | ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱
واریز 16 ملیون به جساب دانشگاه ایرانیان و بذل وبخشش سکه در پایان دور 8 ساله هم کار دولت آقای هاشمی و خاتمی بود
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
از پدر معنوی جریان احمدی نژاد ، این فرمایشات جای تعجب نیست.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
فرارو چرا کامنت مرا در مورد آقای مصباح نمی گذاری ما که از آیات قرآن در رد آقای مصباح استفاده کردیم ؟!
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
من به آقای مصباح علاقه دارم ....ایشان فیلسوف بزرگی هستند ... اما انتخابات ..و حمایت ایشون از کاندیدایی که صلاحیتش تاید شد وو ... حمایت های ایشون از دولت گذشته . نشون داد که ایشان ... در مسایل ساسی .. تبهر کافی ندارند متاسفانه مشاورین ایشان هم ... آدمهای منصفی نیستند ... واما .. ایشان فرمودند دولت روحانیت را کنار میزنه و میگه بی سوتد ... درحالیکه رییس جمهور خودش یک روحانیست .... وشما باید افتخار کنید که مردم بعد از 35 سال دوباره به یک روحانی رای دادند ..... وظیفه روحانیت هم حمایت از ایشان است و اشکالات ایشون را باید با قول لین و بدور ازهیاهوی رسانه ای مطرح کنید .. اگر گوش نداد علنی کنید .... با اولین اشتباه روحانی به زعم شما که نباید اینگونه بر افروخته شوید ....
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
درود بر رییس جمهور محبوبمان دکتر روحانی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
جناب اقای مصباح کجای این حرف غلط است که کسانی که اگاهی به موضوعی ندارند دخالت نکنند. خدا وکیلی اگر کسی بدون اگاهی از فقه اظهار نظر کند خود شما منتقد او نمی شوید.اینکه امروز مباحث سیاسی اجتماعی اقتصادی و...علم است ایا قابل انکار می باشد. خواهشمند است رفتارهای عوام گرایانه را متوقف نمایید و مردم را از این بعد اگاه سازید. شما جایگاه بلندی در میان اهل علم داشته و مقبول مومنین می باشید.
تائب
UNITED KINGDOM
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
قابل توجه حضرت استاد!
درشعب ابيطالب دركنارمسلمانان تحت محاصره خودحضرت رسول(ص)وتمامي صحابه حضورداشتندودردورنج محاصره را به جان خريده بودندلطفابه سران ومسئولين بفرمائيدبي زحمت واردشعب شوندتاببينيم ذره اي تحمل دارند
بروفكرنان باش خربزه آب است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
واقعا عالی گفتی !!
مردم در شعب و آقایون لامبورگینی وارد میکنن برای آقازاده ها !!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
بهترین نطرهمین نظراست درشعب ابیطالب همه مسلمانان ودرراس انها رسول خدا(ص)بودندامادرحال حاضر!!!!!!!!!!!!!!!!
ادریس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
چرا زمان دولت قبلی مخالفت با رییس جمهور مخالفت با خدا بود! ولی حالا... آقای مصباح واقعا نمی دونم چی بگم؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
دکتر روحانی،رییس جمهور شجاع که حرف حق را می زنند وحرف حق به کام عده ای تلخه.
مجله فرارو